![]() |
pep-talk?
Hai mensen, dit is het geval:
Dacht dat ik echt over me ex aan het heen komen was, had hem al 2 maanden niet gezien, het ging eindelijk weer beter... tot ik hem tegen kwam donderdag, gister EN vandaag :rolleyes: En nu mis ik hem weer...hoewel hij echt klote dingen heeft geflikt in die laatste 2 maanden... (zoiets vergeet je alleen ff als je hem ziet :s ) Iemand nog een goed advies?? Of je het echt advies kan noemen weet ik niet maar even iets waardoor ik me beter ga voelen :D alles is welkom... Ik ben wanhopig haha. |
ehm, zorgen dat je hem niet tegenkomt. :confused:
|
Citaat:
Kan me moeilijk gaan verstoppen voor hem toch? |
ontwijken dus ja. of gewoon doodmaken, maar dan moet je hem eerst wel weer tegenkomen. dillema's....
hoe kon je hem dan eerst 2 maanden niet tegenkomen? :S |
hmmm das lastig ja...een peptalk dan maar?
oke luister...hij is je ex...hij heeft stomme dingen geflikt ik zal je de HOE VERGEET IK HEM methode laten zien: maak maar eens een lijstje met negatieve dingen (niet de positieve erbij )...en schrijf deze 5 keer over. deze hang je overal op je kamer neer. punt 2. pak alle spullen die je van hem hebt...en gooi deze in en doos en zet m op de zolder. punt 3. ga jezelf heerlijk verwennen 4. ga potje zitten janken en de rest...ehm weet ik effe niet...maar succes meis ik snap dat je nie kan vergeten maar tog...ga op jongensjacht DAT IS PUTN 5 TROUWNS :P |
Citaat:
punt 6: geen lege regels tussen de zinnen punt 7: schrijf normaal nederlands punt 8: ik dank U vriendelijk! |
gewoon denken waarom hij zo dom heeft gedaan tegen een meisje zo geweldig als jij :p
|
Citaat:
Ben al naar een beautyfarm geweest. Janken heb ik ook al heeeeel veel gedaan. enige wat ik dus nog niet heb is een lijstje. ;) |
Citaat:
|
blijven denken aan datgene wat hij geflikt heeft toendertijd, dan wil je hem wel vergeten
|
Neem gewoon de tijd om je rot te voelen.
|
Neem de tijd, probeer in te zien dat de dingen die hij geflikt heeft echt niet kunnen en laat m langzaam uit je gedachten glijden
|
maak een lijstje dan!~!!!!!!
|
Citaat:
En daarnaast moet diegene het zelf weten en hoeft t niet te posten? |
Citaat:
:| |
Ik vind die ga op jongensjacht eigenlijk nog wel een hele goede. Als je daarmee bezig bent vergeet je de rest. Voor de rest nix meer op toe te voegen.
|
Thanks mensen!!
Dat tijd nemen doe ik wel hoor, maar wil niet te down voelen door hem... geen zin in en gun ik hem ook niet. Ik heb hem tot nu toe niet meer gezien, maar ja voor hoelang haha. In elk geval heeeeel erg bedankt en als er nog meer tips zijn om hen te vergeten en me goed over mezelf te voelen... Feel free to post! Dikke knuffel !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |