![]() |
Talib Kweli en Kanye west grote hiphop talenten of niet
wat is jullie mening over talib kweli en Kanye west
ik vind dat zo hiphop weer een positieve wending geven want 50 cent en the game is zwaar kut. Maar kweli en kanye zijn wel tof |
Cadaver.
|
kanye mwah beetje overrated
talib is nu kut, maar heeft vroeger wel goede dingen gemaakt (reflection eternal/blackstar) |
wat een argumentatie.
'ik vind dat talib kweli de hiphop een positieve wending geven WANT 50 Cent is kut :s'. Goeie hiphop was er altijd al, voor en na 50 Cent. Daarbij is Talib Kweli pre50 |
Kweli was een van mijn favorieten
zijn laatste album heeft het een beetje verpest voor mij kanye west is leuk voor de producties, hij kan rappen maar ik voel het niet echt ik snap niet echt hoe je 50 en kweli wilt vergelijken , dat is echt een heel verschil qua stijl |
luister niet zoveel talib, maar hij is dope
kanye is middelmatig rappertje (dan liever 50cent, qua tekst en flow). wel beetje hinderlijk dat die zichzelf helemaal tof vind en ubergrappig en uberdope blablaalal |
talib kweli heeft vette dingen gemaakt.
|
50 cent maakt geen muziek.
|
Wat infamous zei, Blackstar en Reflection Eternal draaien hier nog regelmatig rondjes.
|
met die vergelijking tussen kweli en 50 bedoel ik een vergelijken tussen underground hiphop want kweli is niet echt bekent en tv hiphop
|
Citaat:
niet echt bekend...misschien hier niet maar in de staten wel check die beautiful struggle mixtapes vol 1 +2 wie daar allemaal aan meedoen, dat noem ik geen underground |
nee, een beetje overgewaardeerd als je het mij vraagt. We moeten met zn allen terug gaan naar de oldschool :) , lekker veel funk, en rap dat vooral gericht is op feesten
|
We moeten terug naar 1993 :(
Black Moon - Enta Da Stage Mobb Deep - Juvenille Hell Big Daddy Kane - Look Like A Job For Wu Tang - 36 Chambers Een van mijn favo jaren in hip hop :) |
Citaat:
95 was beter illmatic the infamous en nog wat leuke albumpjes |
Ik vind Juvenile Hell vele malen cooler dan The Infamous :p
Ik ben dan ook een van de weinigen. |
reflection eternal zegt genoeg :)
en met die kanye heb ik niets, vind hem maar arrogant over komen. |
Citaat:
+ ready to die, 36 chambers enzo |
Citaat:
1995 had dan wel weer Smif N Wessun - Dah Shinin' :) |
Kayne hoohcie West is de Maurihno van de nieuwe hip hop.
Hij vind zichzelf een hoogstaande mc met een productie die de hip hop weer brengt naar de old school gevoel. Niet dus, Kayne rapt op een niveau van snelheid als Mase en de lyrics van een Fabalous. De producties zitten bijna altijd met een vervelende jammerlijke stemmentje tussen, dat zou volgens hem old school zijn. Dan krijgt die nog de arrogantie om te zeggen dat de laatste jaren maar een iemand is die weer nieuw invloed heeft ingebracht in de hip hop hij dus. Zo'n figuur hoord gewoon door Suge Knight over de balkon worden gegooid. punt |
waarom zeikt iedereen over zn laatste album, ik vond beautifull strugle echt wel een dope album, wel wennen in het begin, maar als e er een maal gewend aan bent :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Y) |
whats up met die overkill aan hiphop topics
|
Citaat:
|
kanye is alleen goeie producer vind k. rappen kan ie niet
talib vind k wel een goeie rapper hoewel z'n hoogtepunten, blackstar en reflection eternal al weer een hele tijd trug is... |
kayne west.. pff
|
Ik Geef Je Gelijk Kaydee!! Kanye & Talib zijn (y) :cool:
|
- kanye
(als je hem als rapper beoordeelt) |
R.A. The rugged man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je Kanye in het woordenboek opzoekt krijg je Kanye,Egotripper te zien.
wat een kwal vind ik die gast zeg.. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |