Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   artikellen!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1123736)

naamloozzz 08-03-2005 22:49

artikellen!!

hoi allemaal,

ik had ff een vraagje aan jullie, moet binnenkort een werkstuk inleveren. Je moet dan 15 artikelen zoeken, het kan over alles zijn zoals criminaliteit, abortus bla bla maar dat vind ikweer standaard! Daarbij moet je dus ook eens betoog en al maken.

Nou mijn vraag, zouden jullie zo vriendelijk zijn en mij helpen bij het zoeken van artikelen???

Alvast bedankt :D...

alluman 08-03-2005 23:00

Nee.

naamloozzz 08-03-2005 23:10

Ik vroeg ook alleen of je het had! als je het niet heb, hoef ik ook geen reacties ;) :)

Leonoor 09-03-2005 06:55

Misschien handig om eerst een onderwerp te kiezen?
Mij lijkt dat je daarna pas artikelen kunt gaan zoeken ed.

Bo 09-03-2005 07:39

Die artikelen moeten dus allemaal betrekking hebben tot hetzelfde onderwerp? Ik heb geen zin om jouw huiswerk te maken maar goed..

Zorg dat je gedurende een week alle kranten doorspit, dan vind je heus wel 15 artikelen over jouw onderwerp. Helemaal als het een actueel onderwerp betreft.

T_ID 09-03-2005 08:33

Neem terrorisme als onderwerp, of iets anders dan langer dan een week in het nieuws zal blijven.

Voor de rest ben je zelf prima in staat kranten door te spitten denk ik zo.

Anneka 09-03-2005 13:50

kijk in de documappen van de bibliotheek, genoeg onderwerpen te vinden en gelijk veel artikelen.

naamloozzz 09-03-2005 20:05

Damnz mensen, wat voor reacties zijn dit, echt kan het niet geloven man....

Was mijn vraag zo abnormaal of zo? vroeg alleen jullie mening,

anders weet ik ook heus wel waar ik het moet zoeken, maar goed LAAT MAAR!!!

Anneka 09-03-2005 21:14

Citaat:

nuray schreef op 09-03-2005 @ 21:05 :

er worden hier anders best goede adviesen gegeven denk ik.
Je zult toch zelf moeten zoeken op iets, spit documappen door, www.scholieren.com --> werkstukken van bepaalde vakken etc.

T_ID 09-03-2005 21:51

Citaat:

Nou ja, veel mensen hier zijn best bereid te helpen, maar anderen om hulp vragen zonder enig teken te geven van eigen initiatief schijnt allergische reacties los te maken.

Op zich niet vreemd aangezien de mensen die het nu weten zelf ook huiswerk hebben moeten doen.

Leonoor 10-03-2005 07:07

Citaat:

Ik zie je nergens naar een mening vragen? Je vraagt: "Nou mijn vraag, zouden jullie zo vriendelijk zijn en mij helpen bij het zoeken van artikelen???" Oké, daar kun je "ja" of "nee" op antwoorden, maar dat zal ook niet de bedoeling zijn geweest. Ik vraag me af hoe je kunt helpen met artikelen zoeken als je niet weet waarover en dus zeg ik dan: "Misschien handig om eerst een onderwerp te kiezen?" En dat kun je dan een rare reactie vinden, in mijn ogen is het een hele logische en is het eerder raar om naar onderwerploze artikelen te vragen.

Als je een onderwerp gekozen hebt en je je vraag duidelijker kunt formuleren dan mag je gerust een nieuwe topic openen, maar op deze manier schiet het niet zo op, zoals je waarschijnlijk zelf ook merkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.