![]() |
artikellen!!
hoi allemaal,
ik had ff een vraagje aan jullie, moet binnenkort een werkstuk inleveren. Je moet dan 15 artikelen zoeken, het kan over alles zijn zoals criminaliteit, abortus bla bla maar dat vind ikweer standaard! Daarbij moet je dus ook eens betoog en al maken. Nou mijn vraag, zouden jullie zo vriendelijk zijn en mij helpen bij het zoeken van artikelen??? Alvast bedankt :D... |
Nee.
|
Ik vroeg ook alleen of je het had! als je het niet heb, hoef ik ook geen reacties ;) :)
|
Misschien handig om eerst een onderwerp te kiezen?
Mij lijkt dat je daarna pas artikelen kunt gaan zoeken ed. |
Die artikelen moeten dus allemaal betrekking hebben tot hetzelfde onderwerp? Ik heb geen zin om jouw huiswerk te maken maar goed..
Zorg dat je gedurende een week alle kranten doorspit, dan vind je heus wel 15 artikelen over jouw onderwerp. Helemaal als het een actueel onderwerp betreft. |
Neem terrorisme als onderwerp, of iets anders dan langer dan een week in het nieuws zal blijven.
Voor de rest ben je zelf prima in staat kranten door te spitten denk ik zo. |
kijk in de documappen van de bibliotheek, genoeg onderwerpen te vinden en gelijk veel artikelen.
|
Damnz mensen, wat voor reacties zijn dit, echt kan het niet geloven man....
Was mijn vraag zo abnormaal of zo? vroeg alleen jullie mening, anders weet ik ook heus wel waar ik het moet zoeken, maar goed LAAT MAAR!!! |
Citaat:
Je zult toch zelf moeten zoeken op iets, spit documappen door, www.scholieren.com --> werkstukken van bepaalde vakken etc. |
Citaat:
Op zich niet vreemd aangezien de mensen die het nu weten zelf ook huiswerk hebben moeten doen. |
Citaat:
Als je een onderwerp gekozen hebt en je je vraag duidelijker kunt formuleren dan mag je gerust een nieuwe topic openen, maar op deze manier schiet het niet zo op, zoals je waarschijnlijk zelf ook merkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |