![]() |
Welk dekseltje past op welk potje?
Welke 2 forummers passen er zo goed bij elkaar op t gebied van lifestyle? En waarom dan?
ik zeg: Rieno en Gadje ( BRIL :) ) |
En een liefde voor slotjes :) .
|
Otis / Metal (Geilen op elkaar)
Henk Mul / Merels (Komen tot mij hetzelfde over?) Ridder / Apomes (Als twee druppels water) Japie Krekel / Alatheia (Beide quasi-hip) Charismaticbass / r0b-i (Geen uitleg nodig :rolleyes: ) Snoodaard / Monolo (Komen tot mij hetzelfde over?) TheFragile / Tom Violence (Bitches die graag fotograferen) ~Sjeherazade~ / eXo (Zijn stiekem verliefd op elkaar, stiekem) Lepra de Clown / Schimmel (punx0rs) Kiss pookie / Bertbart (Ja, gewoon!) Snuitermans / Justakid (Allebei beetje skate/surf/snowboard dude(ette)s) AmnesJAn / Suikerprinses (:o) (Die zijn geboren voor elkaar!) Lebitch / Hermione (aww (L)) Noé / Rogue (Het voelt goed) |
beargumenteren graag ons aller teun :)
|
Citaat:
|
Hagel en Amnesjan vind ik wel metal samen. :confused:
Otis en Snoodaard, zomaar. |
Citaat:
thnx :) |
Citaat:
|
top :)
ik wil er graag aan toevoegen: grandmommy/sjoerd klein en onwetend :) |
Is dat alles wat je verzinnen kan? :)
|
Teun en fragiel. Waarom daar kom ik nog op terug.
|
pan am en moonboy , want die lijken op elkaar :p
|
Citaat:
Alle donkere mensen lijken op elkaar. :cool: |
Ik en pr0xy. :p
We hebben dezelfde interesses en kunnen goed met elkaar babbalen over lollige dingen. :D |
oh pr0xy die ken ik ja, aardige gozer.
maar jongens , komop ik wil meer namen horen :p *OMA* zeg jij eens iets ;) |
Citaat:
|
Otis en Nobucta.
Want Otis houd heel veel van uniformen. :p En Nobucta heeft haar kast volhangen heb ik van horen zeggen dan he :D http://forum.scholieren.com/fotoboek...U1x81yl0a8.jpg |
Wie ik goed bij elkaar vind passen?
(eigenlijk deed ik alsof ik dit topic niet zag, maar goed...) Uhm... Merels en Ridder Hermione en Henk Mul! Pan Am en CB of Vaag Niet echt een duidelijke reden, het is meer hoe mensen overkomen. Een gevoelskwestie :o |
He , je moet er ook bijzetten waarom *oma* ;)
|
Citaat:
|
Ik vind Haligh en Suikerprinses ook wel matchen.
Allebei van die hippe vogels! |
ik vind suikerprinses en alatheia wel matchen > veromoda hip
maar ze hebben wel echt n leuk karakter :) |
alathlea heet nu poopiecock :)
|
Citaat:
That's just gross... |
ja vieze naam idd :nono:
|
vaag & piem:eek:
|
:bloos:
|
das een goedkeuring :D
|
van noep en hermie:
noep en hermie noep en hermie en bertbart noep en hermie en pan am noep en hermie en otis noep en hermie en mortischa noep en hermie en poorleno noep en hermie en teun noep en hermie en zaraa noep en hermie en schimmel noep en hermie en exo noep en hermie en charismatic bass noep en hermie en lepra de clown noep en hermie en chaos noep en hermie en vaag noep en hermie en rogue noep en hermie en sarahbressers noep en hermie en tom violence noep en hermie en henk mul noep en hermie en lebitch noep en hermie en dro_0l noep en hermie en juno noep en hermie en snoodaard noep en hermie en belleblaasbel noep en hermie en amnesjan noep en hermie en suikerprinses noep en hermie en scarlett noep en hermie en jet noep en hermie en solero noep en hermie en i am me noep en hermie en sooz noep en hermie en roxane noep en hermie en mijn* noep en hermie en marshall noep en hermie en margottenenbaum noep en hermie en ufke noep en hermie en escapism noep en hermie en metal noep en hermie en konstantine noep en hermie en optima noep en hermie en wim wok noep en hermie en weezzz noep en hermie en monolo noep en hermie en muckymouse noep en hermie en rockaholic noep en hermie en infamous noep en hermie en terror koe noep en hermie en hydraulic funk noep en hermie en all out of love noep en hermie en chameleon2000 noep en hermie en arun noep en hermie en GRRR noep en hermie en wishful dreaming noep en hermie en *oma* noep en hermie en edvis noep en hermie en tenalena noep en hermie en helen helmink noep en hermie en horror kitty noep en hermie en freakjuh noep en hermie en grandmommy noep en hermie en franz noep en hermie en sjoerd noep en hermie en dusjcrib noep en hermie en japie krekel noep en hermie en sjeherazade noep en hermie en snuitermans noep en hermie en justakid noep en hermie en apomes noep en hermie en merels noep en hermie en kiss pookie noep en hermie en gadje noep en hermie en charly brown noep en hermie en rieno noep en hermie en piem noep en hermie en briseis :) |
Briseïs lijkt op Herman Brusselmans.
|
Citaat:
ik weet niet wie bij wie past. |
hmm
|
Citaat:
|
Teun past in mij :)
|
Citaat:
noep en hermie en heroin chique :mad: |