![]() |
Wat heb je vandaag gedaan ?
Ik ben naar school geweest.
En jullie ? |
die tattoo.
twee sterretjes op mn onderbuik. maar denk dat dat volgende week wordt want dat is goedkoperrr |
school en forum en de GEHELE avond naar net 5 gekeken:
will & grace, friends, desperate housewifes, everwood. Oja en daarna een heel slecht programma op veronica over piercings en tatoos. Dat was stom :mad: |
Citaat:
|
Ik heb gegeten en toen kwamen de Papoea en Dirk langs en we hebben film gekeken en aardig veel gesmookt
|
WoW, Kendo, Thee Drinken.
|
Naar school gegaan, een 8.0 en 7,5 voor mijn Nederlands toets teruggekregen. Toen rijles, toen examen, toen euforisch rondrennen. Toen in de auto van mijn mammie toeren, bij mijn oma langs gaan, wederom toeren, pasta koken, en nu zit ik hierrrr. (y)
|
Ik ben naar school geweest... meer niet :o
|
uitgeslapen, geinternet, getekkend, gelezen, tv gekeken
|
uitgeslapen
naar de kapper geweest filmje gekeken geinternet |
gisteren een desperate housewives feestje gehouden met noep en nog een vriendinnetje en mn huisgenoot, met fruitsla en sinterklaasthee, toen bleef noep slapen en vandaag ging ik naar mn colleeeges en zij naar huis en nu ben ik pas klaar met al mn lessen dus ik ben moe en ik verdien wijn en sigaretten (y)
|
de perfecte opleiding gevonden (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k ging naar school en volgens mijjjj zag ik Ridder bij de bus.
|
school, computer enz, paardjerije, eten.
|
gewinkeld, geforremd en verder niet veel eigelijk.
|
mijn verjarie gevierd(y).
|
Vanmorgen geleerd voor mn hertentamen methodiek, om half 11 hertentamen gemaakt, weer naar huis gegaan en aldaar een halfblote heterd gespot die op weg was naar de douche :o
Rond 1 uur op de trein naar Nijmegen en daar met EPD tattoo-shoppen. Avondeten bij de mac en samen teruggetreind en frans gepraat en gegiecheld :o Forummen en straks douchen en op tijd naar bed want: morgen stage :s |
ik had school tot 21.00 en ik was productief (y) nu ben ik thuis en moe en eigenlijk moet ik nog shitloads of huiswerk doen maar dat gaat niet gebeuren :nono: morgen naar vriendje <33
|
|
die foto's alleen al(y)!
|
Citaat:
omg to lick a flower is gaaf :cool: (y) |
ik heb eerst thuis rustig zitten wakkerworden toen smiddags naar een vriend van me lekker bij hem thuis gechilled hele dag en jointjes gesmoked,ook nog oordopjes van hem gekregen.
toen weer naar huis lekker pizza gegeten en nu beetje chillen en straks verder met mijn schilderij. :cool: |
Vanmorgen te laat uit mn bed gekomen, pta gemaakt en best wel verneukt, de rest van de dag op school gezeten... Bah! Toen thuis en lekker de hele tijd niks gedaan.
|
leng gewerkt en amper mensen aan de lijn gehad dus weer stukken verder in mn boek gekomen. zo ff brood maken en straks nog ff met een jointje met een goeie maat van me chillen
|
school, verslagen gemaakt, naar voetbal gegaan en daar GODVERDOMME 5 MOBIELS, 2 PORTEMONNEÉS, 1 MP3SPELER EN 1 HORLOGE GEJAT FOR FUCK SAKE. mijn mobiel van 500 zat er dus ook tussen. waarom ik mijn mobiel meenam? Eerst nam ik hem nooit mee. Toen deed ik hem altijd in mn schoen en dit is de eerste keer dat ik dat vergeet. Ik ging er nog voor naar huis om mee te nemen (zit mp3 speler op)
Dat was mijn dag. |
Vanochtend naar stage geweest, saai overleg gehad en eigenlijk was het helemaal saai.. (ik haat mijn stage), daarna naar huis en toen met de bus naar t station, er zat echt een enorm stinkende vent voor me en hij had vies krulletjeshaar waar hij de hele tijd in krabde en ik dacht dat ik mijn lunch over hem heen zou gaan gooien maar ik kon het nog net inhouden. Toen naar de tandarts en enorm saai bij een suffe pizzeria gegeten met mijn vader. Toen naar balletles en pijnlijke voeten van t spitzen, en toen gauw weer met de bus naar huis en nu ga ik zo lezen en slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar erg kut voor je dude(n) |
Citaat:
Citaat:
thnc allebei..:( Maar ik zou me echt nooit verlagen om zoeits te jatten. Het voetbalveld is ergens in het bos, wie gaat daar nou heen om 9 uur om dingen te jatten..van mensen die het zelf met veel moeite verdient hebben. Ik vind het echt te slap voor woorden..En ik voel me echt te dom, want het is al een keer eerder gebeurd in een gymzaal, uit het koffertje waar je waardevolle shit indoet. Toen kreeg ik de helft terug. De helft, omdat ze zich konden dekken met een zin in een boekje "Pantarijn stelt zich niet aansprakelijk voor diefstal" |
stelen is idd (n)
ik had vandaag "vrij" wat neerkwam op heel de dag huiswerk maken en dan een mailtje krijen van je groepsgenoten dat ze je haten omdat hetgeen je opstuurde vol spelfouten zat en niet goed genoeg was:):):) |
Wie heeft een mp3 van de telfoon's bij CTU (serie 24) want ik wil m op mn telefoon als ringtone :mad: :mad:
|
thuis aan school gewerkt, godverdegodverkloteprutgodverdommekloteopdracht. Daarna zouden mn zusje en ik naar Nijmegen maar dat was Rotterdam geworden omdat de trein vertraging had en we wilden eiglijk ook met cha0sch afspreken maar die moest bij zn mama thuis eten om precies 6 uur dus die had geen tijd en toen zijn we maar naar meneer born to lose gegaan met een vriend van onsch. Gezellig, leuk, bier, peuken. En nu ben ik thuis en ga ik slapen.
|
eerst college, uitgebreid lunchen want ik had geen ontbijt (n), nieuwe kamer van een vriendin bekeken en toen samen sporten. naar huis, boodschappen, koken, lam tv kijken blabla
|
ik ging naar school en daar heb ik nog hard gewerkt ook :eek: wel eerder naar huis want ik had geen zin meer. thuis gehangen, met mama gepraat. toen naar werk, waar het wederom rustig was. toch was het een productieve avond want we waren niet met veel. en nu ben ik voor de verandering gelijk naar huis gegaan. zometeen fijn slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah, want in nijmegen kun je opeens afspraken afzeggen...hoef je verder geen rekening te houden met anderen enzo....
|
mn tas gemaakt want ik ga zo naar engeland :cool:
|
Opgestaan & eten & thee gemaakt
|
en nu mijn morning cigaret
|
Donderdag, museumdag; tijd voor Dali. (y).
Henk Mul ! |
Vandaag ga ik mijn lieve hondje nog even vertroetelen, want vanavond moet ik hem in laten slapen :( :(
Morgenavond heb ik de avondwake voor de oma van mijn vriend, en zaterdag is haar begrafenis Wat een happy joy weekend :/ |
Citaat:
Of is dit weer zo'n hele flauwe sarcastische grap waar ik als domme geit dan weer niks van begrijp.. enlighten me. |
* 1 × wasmachine laten werken,
* Gedoucht, * Geforumd, * Gevochten met het epileer apparaat, * Krant doorgenomen. Ben dan ook nog niet bijzonder lang uit mijn slaapmeubel. |
uitgeslapen tot half 9
naar trein bewogen naar school bewogen forum doorgelezen en ga strax werken. |
ik werd gisteren op utrecht cs aangesproken door een zwerver met HIV :( en nu drink ik roosvice door mn rooibosthee (Y)
|
Citaat:
back on topic uhm geslapen, gedoucht, gegeten.. geinternet wauw |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |