![]() |
Waar moet jij meer aandacht aan besteden ?
Ik aan school :(
|
details
|
Citaat:
|
Citaat:
het probleem is wellicht dat mijn drempel om dingen als detail aan te stippen wat laag is |
School, verder helemaal niets
|
school
familie mezelf |
Envy kan nooit genoeg aandacht krijgen
|
m'n leven
dingen die ik nog moet doen afspraken (zie bovenstaande) m'n handen, ze zien er weer afgekauwd uit |
school, vrienden, de lijn, uitgaan
|
Citaat:
|
nergens aan :)
|
School, zeker weten.
|
School.
|
ook aan school...
(wie niet?) |
School
Boeken |
Mijn mineraalhuishouding, ik voel me best sterk maar volgens mij is het allemaal nogal laagjes wat betreft zink en calcium. Met kalium en natrium zit het wel goed denk ik, we eten vaak pasta. IJzer ... mwah kan ik iets meer op letten.
|
- Aan school
- Aan mijn figuur. |
aan mijn Dikke Kont..met hoofdletters...
|
Mijn ademhalingsproblemen van de laatste dagen.
|
School
Uiterlijk nieuws meer kijken ben met bovenste 2 wel bezig maar die derde heb ik echt geen zin in, kijk nooit meer tv en dan ga ik em niet aanzetten voor het nieuws (n) |
Uiterlijk ook wel ja.
|
Nergens aan.
|
mijn moeder!
|
Citaat:
|
zoeken van een nieuwe studie (ik denk telkens dat ik hem al gevonden heb, maar zo werkt dat niet, ik moet zóeken!) en mijn zus.
|
schoolwerk
|
School.. of zo.
|
Aan het forum. :)
|
Schoolwerk :|
|
ff kijken hoowr,
mn vriendje school de lijn, mn huid en vrienden, ik voel me alsof ik niet genoeg aandacht aan ze besteed en thomas, de persoon op wieik dus verliefd ben en dat weet ie volgens mij niet dus dat moet ik ff duidelijk maken. :s bladiblabla---> Jet |
Citaat:
|
Statistiek, want daar heb ik morgen een tentamen van. :o
|
Nederlands. Ik moet morgen twee boekverslagen inleveren, krijg er een toets over en ik heb pas 0,5 boek uit.
|
Mijn nagels :D Ehm, niet vergeten heel veel tanden te poetsen, moet nog een profielwerkstuk afronden, en verder mag ik wel wat meer aandacht besteden aan een vriendin van me :) En aan mijn NaNo natuurlijk.
|
- de lijn
- werk (zoeken) |
duidelijk school
|
Ja, ook school.
|
School, want kijk, nu verwaarloos ik weer schoolwerk.
|
Aan mezelf.
|
Mezelf, school, vrienden, sporten.
Alles eigenlijk. :( |
Citaat:
|
Mijn aandacht is al prima verdeeld, het is goed zo (:
|
Aan mijn thesis :(
|
Forum.
|
m'n geld
|
Wiskunde & Engels.
|
werk, sporten, taaknabesprekingen (oftewel studie)
|
ik moet niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |