![]() |
Als je één dag in de huid van iemand anders kon kruipen, wie zou het dan zijn ?
Ik moet er nog even over nadenken.
|
mogen dode mensen ook ?
|
Verzin zelf wat leuks. Ik hoef toch niet alles voor te kauwen ?
|
Momenteel A. MacKenzie, vraag me niet waarom, die man inspireert me, oid. Eigenlijk wil ik ook weer niet in zijn huid kruipen, dan kom ik misschien van een koude kermis thuis. Hetzelfde geldt overigens voor vrouwen tijdens seks.
|
ik vraaag of dat mag of niet jij bent de grote baas
|
Het is niet alsof ik je ban als je wat verkeerds zeg hoor.
|
in de huid van Briseis, knappe meid <3333
|
Machiavelli.
En dan een dag lang alles bij elkaar zondigen om hem een plek in de Hel te garanderen. |
Briseïs - A true spammer come true
|
Diana
|
Ik zou in de huid van Robbie Naish kruipen :cool:
Of in de huid van een knappe jonge vrouw :cool: |
Siddharta Gautama
|
-james hetfield: om te zien wat je uit een gitaar kan halen.
-paris hilton: om de hele dag met mezelf te spelen. |
Citaat:
|
MLK bij zijn I have a dream speech
|
Stiekem is dit best nog filosofisch he, want als er geen geest aan een persoon verbonden is kan je helemaal niet in een andere geest kruipen ofzo. En als je zoiets zou doen zou je meteen allerlei mysteries kunnen oplossen, door jezelf te gaan observeren of door juist in een dierenhuid te kruipen en te kijken of je zelfbewust bent. ;)
|
cliche, maar ik zou voor een dag wel een jongen willen zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Het hangt er van af. Als je in de huid van iemand anders kruipt, heb je dan alleen zijn of haar uiterlijk of ook eigenschappen en talenten?
Ik zou wel een dagje in de huid van onze premier willen kruipen. |
Citaat:
En jezelf dan een make-over geven, ik zeg groen haar en een sikje :D Ik zou wel eens hmm... Gwen Stefani willen zijn, en mezelf ook een make over geven... |
Een leraar ofzo en ondervinden hoe vervelend ik ben.
|
ik weet het niet echt. Ik denk in de huid van m'n beste vriend.
|
Henk Vos
|
Citaat:
|
Van André, ga ik hem misschien eens een keer snappen.
|
Citaat:
|
George Dubbaya Bush
|
Hugh Heffner, duh!
|
Citaat:
|
Ik heb de huid van een knappe jonge vrouw :(
|
Een jongen, liefst eentje die wat karakter betreft een beetje op mij gelijkt, zodat ik echt kan merken of ik beter af zou zijn met het lichaam van een jongen.
|
Een jongen, maar dan wel een die ik ken, een vriend ofzo. Kan je ook eens zien hoe die nou tegen het leven en tegen 'de omgeving' aankijkt.
|
Angelina Joli
en reken maar dat ik haar lover-lijstje af ga werken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Henk Vos. :)(y)
|
Die van mijn vader. Dan kan ik zijn auto verkopen en wat het oplevert op mijn moeders rekening storten.
|
Wolkers. Dan mezelf compleet zat zuipen. Met mijn zatte kop in een auto gaan zitten en op de snelweg 200 gaan rijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou in de huid van paris hilton kruipen om dan vervolgens sex te hebben met gwen stefani :eek: :D
|
Joshua Lederberg zodat ik regeringen verkeerde info kan verstrekken en de wereld ontregel
|
wat is daar leuk aan?
|
Citaat:
|
In de huid van meisje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |