![]() |
Verandering van naam Amsterdam ArenA
Een naamswijziging van de Amsterdam ArenA in het Rinus Michels-stadion.. Wat vinden jullie daarvan?
Onder meer supportersgroepen hebben een voorstel gedaan tot de naamswijziging van de ArenA en inmiddels is ook de website rinusmichelsstadion.nl al in het leven geroepen. ,,Een naamswijziging staat op dit moment niet bij ons op de agenda'', aldus Markerink (Directeur van de ArenA). ,,Het is misschien een optie, maar het is niet iets wat je 1,2,3 doet. Een wijziging is behoorlijk ingrijpend. We hebben inmiddels onze eigen huisstijl en het heeft ons ook veel pijn en moeite gekost deze naam tot stand te brengen. Bovendien hebben we bij een wijziging ook met andere partijen te maken.'' |
Ik denk dat ze wachten totdat JC zijn laatste adem uitblaast en dan maken ze er Johan Cruijff stadion van.. Michels was een grote maar ik denk dat de gemiddelde voetbal-n00b buiten Nederland niet weet wie hij was.. Cruijff spreekt dan toch meer tot de verbeelding.. Als is het altijd lastig om je naam te verbinden aan een nog levend persoon.. Mensen krijgen ook pas een straat naar zich vernoemd als ze overleden zijn (behalve koninklijke familie).
Hou het maar lekker Amsterdam ArenA totdat JC zijn laatste adem uitblaast en verander het dan onmiddelijk in Johan Cruijff stadion. En dan maken ze van de stoeltjes een compositie dat je vanuit de lucht het gezicht van Cruijff ziet :). Das een stuk beter dan die Smarties |
het zal niet gebeuren. Nu niet en ook niet wanneer cruijf sterft denk ik.
|
Wat een gezeik...
|
Ik stem voor Alcatraz :)
|
gááp
|
laat het maar gewoon de arena heten. Rinus is een beter stadion waard, eentje waar ze wel een fatsoenlijk veld hebben en wedstrijden niet gestaakt worden door een beetje sneeuw.
|
ik mis de optie: verander het in de MCrena?
|
Laat het gewoon de ArenA blijven, wat een onzin om nu opeens die naam te gaan veranderen. Toen er plannen waren voor het nieuwe Ajax-stadion was een van de opties ook het Johan Cruijff stadion (kan ik me nog heel goed herinneren) maar het werd de ArenA... waarom dan nu opeens een andere naam?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me vereerd voelen wanneer de een echt voetbalstadion naar me vernoemd zou worden geen vliegende schotel. |
Wat een onzin. Rinus is niet alleen belangrijk geweest voor Ajax, ook voor de rest van de Nederlandse clubs, én het Nederlands elftal niet te vergeten.
Dit moet je doen bij een echte Ajax-god. En niet iemand die toevallig veel voor Ajax heeft betekent.. Snap? |
Citaat:
|
Verander anders de 'Arena-boulevard' in ; Rinus Michels Boulevard.
Of een of ander gek plein in Adom... |
Hoe gaan ze het nu noemen dan? Het colosseum? :D
|
tegen tegen tegen.
ik ben tegen alle naamvernoemingen, of het gaat om straten, scholen of arena's. doe eens origineel, verzin een losstaande naam. rinus michels, het kan niet op :nono:. |
Laat het gewoon "De ArenA"
en vernoem het volgende stadion van ajax naar een beroemde voetballer....mischien wel van Basten tegen die tijd |
Gewoon zo houden, want wat als Cruijf of Van Basten komen te overlijden? Dan doe je die gewoon te kort om daar dan bijvoorbeeld enkel een tribune na te vernoemen. Dus gewoon zo houden en respect voor iedereen.
|
meteen veranderen in Nikos Machlas-stadion.
|
Machlas is verleden tijd....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oow nee, bij OFI Kreta :p
|
lol zat zijn profiel ff door te kijken
idd bij OFI Kreta moest me lachen toen ik die 16,5 miljoen zag staan waar Ajax hem voor had aangetrokken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor: Stadion: de betonnen zandbak
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |