![]() |
Briseïs - A true spammer come true
Wat vind jij van aandachtstrekkers op school, in de straat of op het forum?
Ik vind ze wel leuk, maar dan enkel op het forum. Personen die het op school of in de straat doen zijn gewoon zielig. |
Een beetje vind ik nog wel leuk maar als het echt te erg/veel/langdurig wordt ga ik me er wel aan irriteren. :o
|
Zolang het niet te lang duurt is het leuk, anders wordt het irritant.
|
Mwah, spammers zijn soms wel leuk, mits ze binnen de regels blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze zeg maar niet overdrijven... |
Citaat:
Maar ik begrijp wat je bedoeld. |
meestal vind ik ze wel grappig. er moet veel gebeuren wil je mij iriteren.
|
Citaat:
:) |
Ik hou niet zo van aandachttrekkers.
|
Citaat:
|
Ik vind mensen die op het forum aandacht willen trekken door onzinnige titels te nemen maar irritant.
*HINT* :p |
Ik ben geen spammer en ik wil helemaal geen aandacht :(
Ik had alleen plotsklaps een boel inspiratie. |
Citaat:
|
Ja.
|
Ja :confused:
|
Niet om het 1 of ander hoor, maar vraagt niet ieder mens om aandacht (on)bewust wanneer degene iets zegt/doet?
|
Citaat:
|
ik ben meer een bescheiden typje, ik wil me niet in een hoekje zetten oid. Maar van overdreven gedoe word ik niet goed :o
|
Citaat:
kijken naar mensen die overdreven doen vind ik dan wel weer leuk. Als je maar weet waar de grens ligt tussen grappig en irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de meeste zijn behoorlijk irritant
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen op dit forum probeert in meer of mindere mate aandacht te trekken. Ik heb een hekel aan iedereen op dit forum. De chosen few natuurlijk uitgezonderd.
|
Heel irritant.
|
Ik denk niet specifiek positief of negatief over mensen die de aandacht trekken, dat kan namelijk op heel veel verschillende manieren.
|
Aandachttrekkers missen gewoon aandacht thuis, dus eigenlijk zijn ze zielig. Het zou daarom tegen mijn aard zijn om ze te haten.
|
ik erger ze niet aan ze, ze doen maar. Ik heb soms zelfs medelijden met ze, en dat is op het forum zeker niet minder zo
|
Waarom zou je (zogenaamde) "aandachtstrekkers" haten. Er zijn wel ergere dingen op deze wereld...
Het zijn de klootzakken op deze wereld die je moet haten. |
Ik vind ze maar zielig en mensen zoals Briseïs, die zo nodig alle aandacht van het forum nodig hebben, zijn dat ook.
|
Het ligt aan de aandacht die een aandachtstrekker trekt. :p
|
Citaat:
|
Mwah meestal vind ik ze irritant. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen die er zo goed in zijn dat ze het hebben verheven tot een kunstvorm (buiten dit forum om dan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |