![]() |
Gestopt voordat het begonnen is..
tevaak hoor je woorden
die niet nodig zijn maar niemand die zich eraan stoorde want het was immers een kloppend refrein te ja, te nee in goede en slechte vorm zoals men verwachtte dat alles begon terug naar de oorsprong, voor de goede antwoorden met ‘nee’, als sluitzin op foute akkoorden de zinnen kloppen niet als ‘nee’ het antwoord is ookal kan dat iemand pijn doen voor iemand een zwaar gemis Dat alles veranderd, niets aan het antwoord dat iemand dus pijn kan doen.. op die manier onbedoeld laten weten dat hij zijn tijd loopt te verdoen… maar je kunt het ook anders zien ‘nee’ is een sluiting van iets wat niet klopte je misschien een kans wou geven maar toch uiteinderlijk weer stokte het kan er ook tussen zitten ‘sorry’ kan ze ook geven dan houd ze van je, maar meer als vriend je mag dan bij der in de omgeving leven zolang je maar ophoud naar ‘jullie samen’ streven dat laatste is voor vele van belang en moet je goed weten want als je tegen iemand ‘ik hou van jou’ heb gezegd dan zal ze dat NOOIT meer vergeten… Ach, het is opzich niet zo'n tof gedicht enzo.. Was meer zoals ik me toen voelde.. Ik was verlieft maar die ander niet.. :o op dat moment kon'k me heel erg ergeren aan mensen die wel een relatie hadden maar waarvan je kon zien aankomen dat ze niet lang stand konden houden. |
0 reacties :o.
je hele gedicht komt mij wat lyric over. de eerste strofe bijvoorbeeld zou je mooi kunnen zingen, je zou bijna de muziek al horen. af en toe vind ik bepaalde zaken niet helemaal lekker lopen, strofe 2 - laatste regel - iets te kort, bijvoorbeeld. ook wat kleine puntjes her en der verspreid. verder komen sommige stukjes echt te gerijmd over, derde strofe zwaar gemis, te duidelijk gezocht naar rijmwoord. 4e strofe, laatste zin, verdoen etc. jammer. ik vind je gedicht niet bijzonder, maar ik denk ook dat het niet de bedoeling was om de inhoud zo mooi mogelijk te verpakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |