![]() |
xbox connect toppic
Alle xbox gamers hier, wat vinden jullie van xbox connect? persoonlijk vind ik het een enorme uitkomst voor de toekomst van de xbox, sinds het gratis is. of hebbe jullie tog wel liever live vanwege de officieelheid en/of de extra mogelijkheden?
als je bij god niet weet waar ik het over heb, kijk dan ff hier: www.xbconnect.nl |
Ik vind online over de xbox over het algemeen niet zo'n succes, omdat ik daarvoor een pc heb.
|
Vind het programma opzich wel handig omdat ik geen zin heb in Live
Maar aan de andere kant moet je wel veel kutten met je PC en Xbox |
^^up :eek:
wou een topic hierover starten maar zag deze staan dus is wat makkelijker :) . Zijn er nog mensen hier die dit programma gebruiken? Het is erg gaaf maar het probleem is alleen dat er zo weinig hosts zijn. Afgezien van Halo 2 (wat ik echt geen zak aan vind) zijn er voor de meeste games maar 1 of 2 hosts. RB6: Black arrow is trouwens een echte aanrader online (y) |
Citaat:
|
nuh.
9 van de 10 xbox spellen vind ik sowieso bout. Laat staan dat ik het interessant vind om ze multiplayer te spelen. Daarbovenop heb ik op de pc 2 (internet) games die ik intensief speel. |
Citaat:
Niet dat ik het zelf wel doe.... |
ja, fps is ook het enige wat de pc te bieden heeft :D
|
Nee, maar die worden wel het meest gespeeld. Ja, meer nog dan al die MMORPG of RTS shyat.
|
mja, relatief gezien hetzelfde als wat xbox live biedt maar dan dus meer.
|
Nou ja, op Live heb je dan ook nog Sports, puzzle, en Beat 'em ups etc etc.
|
Xbox live is stabieler, heeft een ontzettend grote community en dat het 60 euro kost, dat moet je er maar voor over hebben.
Ik zelf heb het vanaf het begin en speel het dagelijks. En om nu Rainbow Six BA over XBC te spelen? Spraakfunctie is bij dat spel echt een must. |
dat werkt gewoon spraakfunctie bij RB6 bij xbconnect of nexbc
|
Citaat:
|
dat is waar, ik had namelijk wel toevallig een mic. die kan je trouwens toch niet loskopen of wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn huge ass up heeft tot nu toe nog niet geleid tot een antwoord op mijn vraag. :( |
Dat kan jij toch weten als XBC gebruiker. Ik gebruik het iig niet en als je echt serieus online wilt gamen op de xbox koop dan gewoon xbox live.
|
Blegh, ik probeer het nu en vind het maar kut, de enige game waar servers te vinden zijn is Halo2...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |