![]() |
Krezip
Heyy..
Ik had ff een vraagje. Op de cd van krezip.. die zegmaar best oude. met i would stay enzo. Dan staat op het hoesje als laatste nummer: Fine en die staat er ook op alleen na fine is het ongeveer 20 seconde stil en dan komt er een heel mooi instrumentaal gezongen stukje.. alleen, hoe heet dat nummer?? Ik wil de songtekst hebben maar weet de naam niet. En waarom staat dat nummer niet gewoon op het hoesje?? Nou, ik hoop dat iemand me kan helpen. Met vriendelijke groetss. .p.s. Als je het dus weet ofzo hea..kun je me het dan mailen naar comeandgetmy@hotmail.com wante.. ik ben nie zo vaak op deze site.. THANX! |
wtf is een instrumentaal gezongen stukje?
|
:d
|
Citaat:
|
hehe.
Een kinderhand is snel gevuld: 1. All Unsaid (3:07) 2. Won't Cry (3:17) 3. Give My Life (3:27) 4. I Would Stay (Album Version) (3:50) 5. Protection (2:46) 6. Why Do I (3:59) 7. Thought That You Would Be (2:42) 8. Get It On (3:55) 9. Everything And More (4:05) 10. Happy Now (3:50) 11. I'll Be Gone (2:42) 12. Let It Go (3:03) 13. Fine (4:20) 14. Run Away (Hidden Track) (0:56) Run Away No, he said no If I'm not okay, he won't It's all I dream, if I'm not, no If you don't want me to run away, stay Then I'll tell you if I'm not okay, no I thought I knew, I'd wish that you would stay Don't run away, no don't No no, if you don't want me to run away stay no Then I'll tell you if I'm not okay, no no I thought I knew, I'd wish that you would stay no Don't run away, no don't |
wat een kuttekst
|
Inderdaad. Het zit niet mee vandaag qua niveau.
|
ze hebben Bram ingepikt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, want anders is het geen hidden track.
|
Citaat:
|
Een vriend van mij heeft een keer over de schoenen van de zangeres heen gekotst :cool:
|
Daar hadden we een speciaal topic voor, maar dat is nu zelfs overbodig.
Maar dit brengt me wel even tot een anekdote. Werchter jaar 1: Krezip komt, amper bekend, maar iedereen kan meebléren Werchter jaar 2: Krezip krijgt het in zn bol en gaat I would stay net zo verdraaien dat het publiek telkens fout gaat met meezingen. En maar geniepig zijn. Bah. *Walg* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |