![]() |
Mark Knopfler
15 & 16 april in de Heineken Music Hall
17 & 18 april in Ahoy Rotterdam Wat vinden we van Mark? En van zijn laatste nieuwe cd Shangri-la? En ga je er naar toe, 1 van de bovengenoemde data? Ik ben er in ieder geval bij, de 17e :) |
Ik vind hem in de Dire Straits beter.
|
Als ik tegen die tijd toevalligerwijs aan slapeloosheid leid is het misschien het overwegen waard.
Anders niet. |
nerd die een spelfout maakt :eek:
|
Stop de perzen.
/edit: ik zie hem trouwens niet, ben ik nu gek of gij? :| |
leid
|
'ik leid' is inderdaad wat anders :o
Nerd mag geen spelfouten maken :( |
Oja, ' Sailing to Philadelphia' was een geniale cd, menig zomer mee opgeleukt.
Die daarna, 'The Ragpickers Dream' en de nieuwe, en daarvoor, 'Golden Heart', vond ik geen fuck aan door de zoetsappige kutnummers. In elk geval zal het nooit beter zijn dan Dire Straits. 'What It Is' blijft een fucking goed nummer though. |
Citaat:
Als je ergens aan 'leid' , bijvoorbeeld een ziekte (zoals slapeloosheid), dan 'lijd' je. Als je een bedrijf leidt dat 'slapeloosheid' heet, dan is het idd 'leid'. In dit geval echt 'lijd'. |
Citaat:
Damn, die studie van mij heeft ook niet echt zoden aan de spreekwoordelijke dijk gezet. |
nah vinnik nix
|
Citaat:
|
Sailing to Philadelphia vond ik super! Ragpickers dream minder, Shangri-la heeft wel weer 2 leuke nummers ofzo, maar het album wordt saai...
|
16 April in HMH :D
hoe zit het nou met camera's daar? je mag toch wel een digicam meenemen? en ik heb dr dik zin an k heb hier de setlist van zn tour (vorige optredens, dus zal wel niet veel afwijken) : Why Aye Man Walk of life What it is Sailing to Philadelphia The Trawlerman's Song Romeo & Juliet Sultans of Swing Done with Bonaparte A Night in Summer Long Ago Song for Sonny Liston Rudiger All That Matters Speedway at Nazareth Boom, Like That Telegraph Road Brothers in Arms Money for Nothing Our Shangri-La So Far Away The Mist Covered Mountains/Wild Theme en daar bennik best blij mee :D (y) |
Dire Straits/Mark Knopfler
_o_ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb overigens geen kaartje maar mn pa roept al 4 maanden dat ie komend weekend 'een verassing voor me heeft' dus stiekem ga ik ervan uit dat ik erbij ben. |
Mark Knophler is wel een goede artiest. Vroeger draaide ik de Dire Straits CD's helemaal plat, mooie muziek. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie weet er iets van regels over fotograferen in de HMH ???
digicam moet wel kunne denkik? :rolleyes: |
ik trek knopfler op zn tijd wel, sailing to philadelphia was lekker
|
Citaat:
Als je kaartjes voor APP had kunnen regelen. :p |
Een van de mensen die ik tezamen met Bono en Phil Collins graag voor het vuurpeleton zou zetten.
|
|
Flauw :D
ot: Brohers in Arms is super |
Citaat:
Artus, wie is dat? EDIT: ow haha nu heb k m. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|