![]() |
Die goeie "ouwe" tijd
wat vind jij nou dat de laatste paar jaar echt slechter is geworden ?
ikzelf toch wel het gedrag van bruggertjes :nono: die zijn gewoon TE bijdehand tegenwoordig :eek: in mijn tijd ( 3 jaar geleden :p ) was je als brugger nog respectvol voor hogere klassen (y) |
mentaliteit van mensen tegenover anderen.
|
aaah toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten
toen er nog kuilen in de weg zaten in plaats van bulten... ja toen was alles toch beter? |
Het agressieve gedrag van de Brabantse jeugd.
(dat is tenminste volgens Editie.nl of hoe heet dat programma erg verslechterd de laatste jaren:o) |
Citaat:
Dat waren nog eens tijden (y) |
Vroegah enzo...
|
Citaat:
|
De jeugd is over het algemeen vrij irritant geworden, chille gasten en coole chicks zijn tegenwoordig uitzonderingen.
|
Vroeger was alles beter. Veel beter. En het gaat alleen maar slechter.
|
Alles gaat naar hel en verdoemenis...
|
tegenwoordig zijn bruggers heel irritant en respect loos, zomaar vechten met elkaar als ik pauze heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze pestten toen nog niet zesdeklassers en nu wel(n) |
Als bruggers irritant zijn moet je eens de 2e klassers zien trots doen (N)
|
met zo'n nickname lok je dat wel uit natuurlijk :cool:
|
Citaat:
Ach, in mijn ogen was vroeger nog net zo rot als nu:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
6e klassers pesten :nono: Ik had er laatst een die ik bijna fijndrukte tegen de muur (ik zag hem niet, echt niet) en die ging me toen heel eng aankijken. |
hip hop.
|
Citaat:
|
Citaat:
no offense :o |
nou, die wannabe skatertjes/punkjes/ normale skatertjes punkjes, die zijn ook fucking irritant
|
Citaat:
Net als wicca's. :) |
Vroeger waren er nog geen br33z3rs (de drank en de personen, allebei zijn niet tot de catagorie aangenaam te rekenen)
|
Vroegah, was de euro er nog niet en hadden we tenminste kwartjes. (ik mis ze :( )
|
Citaat:
Ik snap euro's namelijk echt niet, ik kan die muntjes totaal niet uit elkaar houden:D |
Citaat:
Ik wil weer zilverkleurig muntgeld. Vroeger waren de BMW 7 en 5 nog niet zo lelijk |
de mensen worden dommer, of was dat jaren geleden ook al zo?
|
toen de EURO er nog niet was, en je GRATIS bij de visboer viskruimels kreeg.
Toen de EU er nog niet was, en die grenzen nog gewoon gecontrolleerd werden. .... |
Citaat:
De jeugd van tegenwoordig is erop achteruit gegaan (nooit gedacht dat ik dat nog eens gemeend zou zeggen :| ) |
Toen dit nog de klaagmuur was :rolleyes:
|
Toen de lucht nog schoon was en de seks vies. :cool:
Vroeger had men geen waardeloze boeken van waardeloze schrijvers als boekenweekgeschenk. |
Ja, het leven is kut.
|
Citaat:
Geedit vanwege commentaar :( |
Vroeger, toen nog niet elk meisje van veertien het met haar vriendinnen had over hoe vaak ze orgasmes faketen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wie wil er jou nou dood? |
Citaat:
|
een witte kerst haha :)
|
Citaat:
Toen Diablo 2 nog niet verneukt was door Lord Of Destruction. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige bruggers zijn nog ouderwets bang voor mij, net als ik was voor grote mensen toen ik in de brugklas zat. En zo hoort het ook :D
Tegenwoordig zijn er meer en meer die een grote mond tegen mij op durven zetten. :o |
Dat alles duurder is geworden (komt door de komst van de Euro)
|
Dat vroeger alles makkelijker leek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |