Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   help this hot babe (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=112423)

angel850 31-05-2002 19:20

help this hot babe

hoi allemaal

ik heb zo'n een probleem.
ik vind 2 jongens tegelijk leuk en ik zit met ze in de klas.
het ergste is ze vinden allebei mij ook leuk wat moet ik doen????

GeNeVa 31-05-2002 19:24

Ik snap niet hoe je twee jongens tegelijk leuk kan vinden!

Niemand is hetzelfde! De een heeft vast wel iets extra's... en de ander niet....

Maarjaaa.. in jouw geval.. zou ik maar helemaal niks doen! Ze zitten bij je in de klas, krijg je alleen maar vervelende situaties van.

And er zijn meer jongens... dan alleen degene die in je klas zitten!

Dorus 31-05-2002 19:25

niks

ooit komt alles goed

en als jij iemand leuk vindt is het juist niet erg als ze jou ook leuk vinden....

lady_x 31-05-2002 19:29

'hot babe' :rolleyes:
Euhm de één heeft vast iets beters dan de ander, ofwel ga je op het uiterlijk ofwel op het innerlijk. Maar ik zou vooreerst al geen verkering willen met een jongen uit m'n klas of jaar.

Chloe Siere 01-06-2002 09:44

hm ja, dat je dit een probleem wilt noemen... echt serieus kom je niet over eigenlijk :rolleyes:

k zou zeggen, kies voor hen beiden niet...

de goeie fee 01-06-2002 10:04

wie noemt zichzelf nu hotbabe??? :rolleyes: zjiezes, man

en ik zou de arme zielen in je klasje gerust laten, want als ge nu al twee jongens tegelijk leuk vindt, kweenie hoor....

les 1:
liefde is geen kwestie van 'mm wie zal ik nu is kiezen?' ma wel van ' god wat hou ik van em' (ok ongelukkig uitgedrukt, ma ge snapt mij wel)

zjiezes man

moenbase 01-06-2002 10:55

Citaat:

angel850 schreef:
hoi allemaal

ik heb zo'n een probleem.
ik vind 2 jongens tegelijk leuk en ik zit met ze in de klas.
het ergste is ze vinden allebei mij ook leuk wat moet ik doen????

Tis toch nie erg dat je ze beiden leuk vindt, als je je met beiden wilt 'binden', dus als je niet kunt kiezen, dan wordt de zaak pas lastig.

Freyja 01-06-2002 12:59

Citaat:

GeNeVa schreef:
Ik snap niet hoe je twee jongens tegelijk leuk kan vinden!

Niemand is hetzelfde! De een heeft vast wel iets extra's... en de ander niet....

Oh het kan wel hoor, ik heb het ook wel es gehad. Ik had alleen bij de een geen kans en bij de ander wel, dus dat maakte de keus wel gemakkelijk ;)

eddie 01-06-2002 13:44

Citaat:

Morgan schreef:

Oh het kan wel hoor, ik heb het ook wel es gehad. Ik had alleen bij de een geen kans en bij de ander wel, dus dat maakte de keus wel gemakkelijk ;)

Altijd voor degene gaan die je niet kunt krijgen ;)

de goeie fee 01-06-2002 14:59

ja man da wordt hier zielig.
tssssss :rolleyes:

Aurora 01-06-2002 15:44

die titel alleen al :rolleyes:

kHebTrekInWatLekkers 01-06-2002 20:55

trio?

Joyce-b 02-06-2002 00:28

/me wordt sarcastisch!

Argh, ten eerste, noem jezelf gewoon bij je naam ofzow, ipv ''hot babe'' :rolleyes:

Ten tweede: doe niet zo ongelofelijk oppervlakkig, geen 1 persoon is even leuk en blijkbaar ken je ze niet echt goed, anders zou je veel makkelijker een keuze kunnen maken.

Ten derde: als je echt veel om ze gaf, zou je ze geen onnodig pijn willen doen en dus geen van beide nemen (in mijn ogen) totdat 1 vande 2 je niet meer leuk vind ofzow..

DarkRaven 02-06-2002 14:51

:confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.