![]() |
help this hot babe
hoi allemaal
ik heb zo'n een probleem. ik vind 2 jongens tegelijk leuk en ik zit met ze in de klas. het ergste is ze vinden allebei mij ook leuk wat moet ik doen???? |
Ik snap niet hoe je twee jongens tegelijk leuk kan vinden!
Niemand is hetzelfde! De een heeft vast wel iets extra's... en de ander niet.... Maarjaaa.. in jouw geval.. zou ik maar helemaal niks doen! Ze zitten bij je in de klas, krijg je alleen maar vervelende situaties van. And er zijn meer jongens... dan alleen degene die in je klas zitten! |
niks
ooit komt alles goed en als jij iemand leuk vindt is het juist niet erg als ze jou ook leuk vinden.... |
'hot babe' :rolleyes:
Euhm de één heeft vast iets beters dan de ander, ofwel ga je op het uiterlijk ofwel op het innerlijk. Maar ik zou vooreerst al geen verkering willen met een jongen uit m'n klas of jaar. |
hm ja, dat je dit een probleem wilt noemen... echt serieus kom je niet over eigenlijk :rolleyes:
k zou zeggen, kies voor hen beiden niet... |
wie noemt zichzelf nu hotbabe??? :rolleyes: zjiezes, man
en ik zou de arme zielen in je klasje gerust laten, want als ge nu al twee jongens tegelijk leuk vindt, kweenie hoor.... les 1: liefde is geen kwestie van 'mm wie zal ik nu is kiezen?' ma wel van ' god wat hou ik van em' (ok ongelukkig uitgedrukt, ma ge snapt mij wel) zjiezes man |
Citaat:
Tis toch nie erg dat je ze beiden leuk vindt, als je je met beiden wilt 'binden', dus als je niet kunt kiezen, dan wordt de zaak pas lastig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja man da wordt hier zielig.
tssssss :rolleyes: |
die titel alleen al :rolleyes:
|
trio?
|
/me wordt sarcastisch!
Argh, ten eerste, noem jezelf gewoon bij je naam ofzow, ipv ''hot babe'' :rolleyes: Ten tweede: doe niet zo ongelofelijk oppervlakkig, geen 1 persoon is even leuk en blijkbaar ken je ze niet echt goed, anders zou je veel makkelijker een keuze kunnen maken. Ten derde: als je echt veel om ze gaf, zou je ze geen onnodig pijn willen doen en dus geen van beide nemen (in mijn ogen) totdat 1 vande 2 je niet meer leuk vind ofzow.. |
:confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |