![]() |
[pc] Website maken
Hey, ik ga een website maken, maar ik heb een site nodig waar allemaal leuke tools staan die ik erin kan zetten. ik gebruik het programma Nvu. Ik zoek zoiets als Bravenet maar dan uitgebreider.. k had vroeger een site maar ik ben de naam kwijt.. Alvast bedankt!
Choke :) |
Die "tools" kan je beter javascripts, java-applets, dhtml, php, enz noemen.
Dus als je eens goed zoekt (en bijvoorbeeld in bronnen kijkt), vind je er genoeg. |
Wat bedoel je ik ga een site maken? Je wil je site maken via een generator? of zelf een host vinden en dan je html pagina's uploaden? Webpagina's kun je zelf gemakkelijk maken in WORD, Frontpage. Als je een webpagina online wilt maken kan je bijv het wel bekende geocities nemen. Veel succes.
|
Citaat:
http://www.w3schools.com/ |
Hartelijk Dank! :D :)
|
Die "Tools"voor op je website zijn over het algemeen ontzettend vervelend :/
|
Leejoo heeft goeie stuff.. voornamelijk javascript
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zelf ben nou op mun computer ook een website aan 't maken in php 5.0 etc. als je dit ook wil proberen kan ik je aanraden om WAMP te downloaden.
Enn als je daar dan nog scripts bij moet hebben kun je kijken op www.phpfreakz.nl Hier hebben ze gastenboek scripts // login scripts // nieuws systemen // etc. Kortom wel de moeite waard. Er zit maar 1 nadeel aan php .. vele ISP's die je een gratis webspace geven ondersteunen geen php =[. naja .. GL HF met je website =]. |
Citaat:
klaaaaaaaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer als een hostingspakket... En ga eens voor de gein uitrekenen wat het je kost als je server niet goed beveiligd blijkt te zijn ;) |
pfff jullie doen allemaal zo moeilijk :D
die arme kerel hoeft heus niet zi'n eigen stroom te betalen en hij wil beetje spelen met javascriptjes dus niemand wil z'n site/server hacken :p |
Citaat:
|
Op www.mijnhomepage.nl staat wel het een en ander, maar ik denk iets minder voor de gevorderde websitemaker. Ook op www.webmeesteres.nl staan ook wel leuke dingen geloof ik.
|
Citaat:
pfff of tk maar dat is voor BrEeZ3rS... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |