![]() |
Nederlandse hiphop niet gewaardeerd
Ik vind persoon dat nederlandse hiphop zwaar niet gewaardeerd word ik vind groep als bv opgezwolle en natuurlijk osdorp posse heel vet
Maar lange frans en baas b vind ik echt eikels en ali b zijn muziek is ook minder maar hij zelf is wel een funky gastje en brainpower is de grootse aap die er is in de Nlse Hiphop |
ik vind jij niet goed nederlands kan
|
Ali B is geen funky gastje. Ali B heeft kroeshaar.
|
Haha grappig je weet wat ik bedoel zijn persoonlijkheid is wel oke
|
Nederlandse hip-hop wordt denk ik niet gewaardeerd omdat personen zoals jij (duidelijk zonder een diploma op zak) er naar luisteren.
|
Maakt het wat uit je status en muziek hebben niks met elkaar te maken aap
|
Yo :(
|
Citaat:
dat zegt het ventje met "Hiphop isn't just music it's a way of life" als sig. |
Osdorp Posse (y)
|
jou sig klopt anders wel je bent best een etter maar ja hiphop is echt ook vet een way of life en heb trouwens wel een diploma (in tegenstelling tot jou)
Maar ja wat vinden jullie van de stelling |
Citaat:
|
Osdorp Posse denken heel wreed te zijn, zijn ze helaas niet.
|
als je osdorp posse niet tof vind oke maar je moet er wel respect voor hebben hun zijn de grondleggers van de nederlandse hiphop scene
|
Citaat:
En hij heeft kroeshaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke osdorp vinden jullie dus minder maar wat vinden jullie dan van opgezwolle en kubus. en van de nederlandse hiphop scene in het algemeen??
|
Citaat:
|
osdorp was leuk
|
Zoals ik zei, ik hou van hip hop, maar de Nederlandse hip hop scene is echt kut.
|
Ik erger me aan alle Nederlandse accenten. Bij Nederlandse hiphop zit ik me dus de hele tijd te ergeren aan de accenten.
Verder natuurlijk niets mis met hiphop, wel met kroeshaar. |
maar komt dat door de rappers of omdat het bling blinggehalte hier niet zo hoog is ik denk door dat 2de want de amerikaanse rappers dragen allemaal gouden kettingen enzo en daardoor krijgt iedereen een verkeerd beeld van hiphop hiphop gaat er niet om hoeveel goud je hebt maar of je liefde voor de muziek hebt en je een boodschap wil over brengen
|
Citaat:
|
is dat niet zo dan?? :confused:
|
Citaat:
|
Was nederhop niet iets met bier en gistingsprocessen?
|
Citaat:
:D |
Gast weet je er is meer in de wereld dan hiphop :|
Ik vind Relax wel goed eigenlijk En Extince is wel okay Maar de meeste nl hiphop is oprecht waardeloos |
wat maakt nederlandse hiphop slecht dan de amerikaanse dan dat heeft toch veel met geld te maken
|
Vind je het gek dat sommige Nederlandse hiphop niet serieus genomen wordt, als gasten uit fucking ZWOLLE gaan rappen over het leven van de straat.
|
Citaat:
ik verveel me :( |
Citaat:
Amerikaanse hip hop is where its at. Tuurlijk zitten er kut artiesten tussen (G-Unit, Ja Rule, Immortal Technique), maar er zit zoveel goeds tussen (Heltah Skeltah, Mobb Deep, Big Daddy Kane etc.) |
Kroeshaar, zonder twijfel.
Nee, voor mij persoonlijk: Nederlands klinkt niet, Nederlandse accenten zijn achterlijk. Amerikaans gejammer boeit me ook niet. Ik luister eigenlijk alleen Scandinavische hiphop. |
Citaat:
De meeste mensen die naar hiphop luisteren, luisteren daarnaar omdat ze het mooi vinden. En als ze de nederlandse hiphop nou gewoon kut vinden, dan hoeven ze daar toch geen respect voor te hebben? |
Citaat:
Een hip hop fan dient toch enig verstand te hebben van taal. En de Osdorp Posse blijft gewoon briljant. Opgezwolle is ook goed, maar heeft me nooit echt kunnen boeien. Die agressieve plat Amsterdamse stem van Def P echter weet mij steeds weer te interesseren voor hip hop, en genre waar ik normaal gesproken vrijwel geen aandacht aan besteed. O.P. is bovendien gewoon Amstercult, dus sowieso vet. |
Citaat:
ik snap hier het punt niet van, die hele zwolle click is juist real en origineel en hun teksten gaan vaak juist niet over het leven van de straat en gasten die het er wel over hebben zullen ook wel dingen hebben meegemaakt. |
Citaat:
|
nl hip hop is zeker niet ondergewaardeerd, de kenners kennen ze en dat t zelden op tv komt is omdat de meerderheid t niet leuk vind, maar dat wil niet zeggen dat ze in de hip hop kringen ondergewaardeerd zijn.
Jij noemt trouwens alleen de commerciele knakkers, als ali b en lange. Die zijn ook slecht, dus goed gewaardeerd. Brainpower vind ik wel goed, ondanks dat zn laatste album minder was. Wat ik wel heel vet vind is 0118-vier, Neo & Manu, Opgezwolle, duvelduvel, kubus beats :cool: |
Citaat:
|
D.A.C. is wel vet :cool:
|
Sinds die gasten uit Zwolle zich ermee zijn gaan bemoeien is Nederlandse Hip Hop wat mij betreft echt enorm vooruit gegaan.. Opgezwolle, Typhoon, Jawat, Blabla etc.. stuk voor stuk erg goede artiesten.. Kubus en Delic die de beats verzorgen en ik vind dat de gemiddelde liefhebber van hip hop toch best trots mag zijn. Ook DuvelDuvel vind ik trouwens geniaal.. maar goed.. denk niet dat hier voor hip hop liefhebbers zitten en dat ze zwaar bevooroordeeld zijn door knakker als Lange Frans en consorten.. helaas :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
opgezwolle <3 |
OP (y)
|
Klopdokter, VSOP, Lost Rebels. (y)
|
opgezwolle = vet
|
|
Citaat:
verder... ach, Extince is wel leuk om zo nu en dan te horen, voor de rest heb ik niks met Nederlandse hiphop of hiphop in het algemeen. |
extince:cool:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |