![]() |
Vraagje 013 the choice.. rij
Ik kan pas om 17 uur bij een concert zijn
en ik ken mensen die er om 10 uur 's ochtends staan daar mag ik (gelukkig) bij staan het is in 013 the choice Tilburg ik bel ze dan als ik er ben dan gaan hun ff zeggen waar ze staan enzo en dan moet ik er heen maar valt er een beetje langs te komen ik heb geen idee hie die rij staat en of je er langs kunt lopen enzo.. weet iemand dat? |
Wow ik word hier spontaan dislekties van :|
|
Meestal kun je als je wilt zonder al teveel problemen wel redelijk vooraan komen, ook als je halverwege pas binnenvalt. Tenminste, dat zijn mijn eigen ervaringen. Dat is niet alleen in the Choice zo. Maar pas wel op voor de pits als je naar Good Charlotte gaat!
|
ik word een beetje moe van de manier waarop jij toeleeft naar dat good charlotte optreden (zzz)
|
Haha, je zal maar bij de 013 werken en om 10 uur 's ochtends al overactieve regenboogkoters voor je deur hebben hangen.
|
wat leuker is dat je om 10 uur 's ochtends gewoon bij de 013 na binnen kan lopen en je dan verstoppen in de wc voor een gratis concert ;)
|
Citaat:
|
waarschijnlijk ervaring?
|
Weet je wat helemaal te gek zou zijn?? :D
Als die bus met die flikkers van een good charlotte, eerst beschoten word, vervolgens in de fik word gestoken en daarna tegen een vrachtwagen met radio-actief afval rijdt. Wat zijn dagdromen toch mooi :) |
Citaat:
|
Als je even voor 5 seconden nadenkt, kom je waarschijnlijk op het goede antwoord
|
eigenlijk niet
|
dan is er iets mis met je :s
|
Droogkloot, :cool:.
Henk Mul ! |
Wat heeft VanKatoen dat Good Charlotte niet heeft?
|
Citaat:
En *MIJAM* jij vraagt werkelijk ALLES, misschien is het leuk om eens zomaar iets uit te proberen en te kijken wat ervan komt zonder je er van tevoren zorgen over te maken oe (y) |
Van katoen is KUT, maar lachen
|
Het eerste bericht lijkt net een slechte vorm van poezie.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Make-up!
|
Citaat:
|
kom op vroeg ik om jullie mening....... :nono:
ik ben ook geen gothic ofsow hur! |
om 10 uur al in de rij staan?
dan ben je echt gek, de deuren gaan toch pas een uur van te voren open en ja kan echt nog wel vooraan staan als je later bent. kom op het is gc en de 013 maar |
Citaat:
HET IS GOOD CHARLOTTE..EN GOOD CHARLOTTE IS 'HET' :rolleyes: GEWOON HET BESTE WAT ER BESTAAT (VOOR MIJ!) JA, HET IS MIJN LEVEN! IK HEB GEEN LEVEN ZONDER DE MUZIEK EN TEKSTEN VAN GOOD CHARLOTTE JE WEET NIET EENS WAT VOOR EEN VERHAAL ER ACHTER ZIT IK HAD BIJNA ZELFMOORD GEPLEEGD JA! MAAR DOOR HET LIEDJE 'HOLD ON' VAN GC HEB IK HET NIET GEDAAN.... GOOD CHARLOTTE IN CONCERT.. DAAR HEB IK MEER DAN EEN JAAR OPGEWACHT ELKE DAG AFTELLEN!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Oh hellup :|
|
shit heij zoek een hobby ofzo :s
|
Citaat:
|
Sorry, mag ik even lachen :p
|
Citaat:
Citaat:
volgens mij toch wel lieverd.... :( |
is er een nieuw virus opde markt die je caps-lock vast zet ofzo ?
|
Citaat:
haha :D |
Citaat:
|
uhm..normaal als een concert om bv. 19:00 begint dan heb je pas rond 18:30 "rijvorming" tenzij het natuurlijk een of andere popiejopie band is.
|
Citaat:
heb je ze al bedankt dat ze je leven eigenlijk hebben gered? |
MIJAM, kun je een voorbeeld geven van een tekst waardoor je godzijdank nog leeft? Ik ben wel benieuwd eigenlijk :o
|
Hier het antwoord op je vraag;
Als je om 17 uur komt dan sta je niet vooraan, en door de rij valt niet heen te komen, door het publiek ook niet. Ik spreek uit ervaring |
ach gut!
|
Bewaar jij je medelijden maar
|
Citaat:
|
ach pest dat kind niet zo.
|
Lach je me uit omdat ik bij een concert van Good Charlotte was? (n)
|
Sticky! Sticky!
|
maar als ik het goed begrijp,wil je dus gewoon gaan VOORDRINGEN:eek::nono:
dat word ruzie in huppelaltoland,ik voel het aan mn water.... |
Citaat:
als je het zo interesant vind om te posten dat je bijna zelfmoord had gepleegd vind ik je vrij zielige en ik vind het ongelooflijk vet dat je een band helemaal te WAUW vind maar met posts als hier boven braak ik van je en had je er maar misschien beter een einde aan kunnen maken, negatieve aandacht aantrekken is voor losers ik heb dus medelijden met je... |
Uhm, ik heb al eerder in een uitverkochte 013 gestaan. Je hoeft nauwelijks te wachten, dus WAAROM zo vroeg komen?
|
Citaat:
|
good charlotte is voor arbeiders
|
arbeiders in de zin van champignonplukkers/aspergestekers met overseazbroeken en zelfmoordneigingen vanwege een overvloed aan jeugdpuistjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |