Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   stoplicht relatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1124546)

horny_devil 09-03-2005 21:00

stoplicht relatie

:rolleyes: misschien een heel onwerkelijk verhaal maar zit er echt nog onwijs mee..

In 2002 heb ik via deze site een onwijs leuke jongen leren kennen.. hebben een hele lange tijd met elkaar op msn gezeten en toen werd het na wat telefoon gesprekken toch wel tijd om elkaar te zien.. Omdat ik toen zelf nog geen computer had en dus alleen met hem op msn zat op school kon ik hem geen foto sturen en toch wou ie puur op onze gesprekken al wat afspreken.. ;) had zelf wel foto's van hem gezien en dat was voor mij toch wel een fijner gevoel.. Wat dagen later was het dan zover.. haha en dan krijg je echt zo'n eerste ontmoeting van: ben jij ....? haha echt onwijs komisch.. De hele dag verliep super goed en al erg snel zaten we bij elkaar thuis.. Omdat ik niet de makkelijkste was in die tijd had ik een hoop gezeur met mn ouders en stond hij altijd voor me klaar.. Na de meeste ruzies kwam hij een heel eind rijden om mij op te halen en me mee te nemen naar zijn ouders huis waar ik dan weer een avondje zat.. Het was een vervelende situatie omdat je aan de ene kant onwijs blij bent dat zo iemand altijd voor je klaar staat.. en aan de andere kant je je ook weer erg rot voelt wat je je ouders aan doet..

Omdat hij toen ook een beetje de schuld kreeg van alles kwam onze relatie ook na 9 maanden tot een eind, maar al snel beseften we dat we toch niet zonder elkaar konden.. Toen brak er een tijd aan van allemaal geheime afspraakjes die ook niet werkten en uiteindelijk lieten we elkaar echt los..

Maar elke keer als hij of ik een ander had kregen we weer contact met elkaar en wilden we elkaar het liefst zo snel mogelijk weer terug.. en zo zijn we door gegaan en zijn inmiddels al ongeveer 4 jaar verder..

Laatst is hij weer langs geweest en snap gewoon onze situatie niet..

:confused: Is dit ware liefde of is dit bedrog?? :confused:

Myuki 09-03-2005 21:29

Dat weet jij beter dan de mensen hier

*blue angel* 10-03-2005 07:32

of het bedrog is weet ik niet, maar ware liefde is het in ieder geval niet hoor -naar mijn gevoel- ...

EggeD 10-03-2005 07:34

Duidelijk een stoplichtrelatie inderdaad.

devilious 10-03-2005 08:23

Citaat:

Thoughtful schreef op 10-03-2005 @ 09:20 :
Ik begrijp niet echt helemaal wat je vraagt :o
Waarom proberen jullie het niet een keer écht? En wonen jullie nog steeds zo ver uit elkaar? En wat zegt hij erover?
En heet dat niet een knipperlichtrelatie :o

ik ook niet:o
waarom ging het uit eigenlijk?:o

en ja het is een knipperlichtrelatie, aar stoplicht kan ook we lhoor, dan heb je oranje 'pauze toestand':o

Wolter 10-03-2005 08:55

Waardoor gaat het elke keer weer mis als jullie elkaar weer gezien hebben?
Nogsteeds jouw ouders?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.