![]() |
Sorry allemaal
Mensne die ik tegen het hoofd gestoten heb, sorry!
Aan wie en waarom wil jij jouw spijt betuigen? |
Aan eh, niemand. Sorry, Rode Pijl, dat ik niemand heb om spijt aan te betuigen :(
|
Aan 1 persoon, maar dat is toch te laat.
|
Soms is dit forum gewoon een groot man bijt hond festijn.
|
Dat zijn geen zaken die het forum aangaan of die ik via het forum regel.
|
aan mijn ex-stagebegeleidster, omdat ik wat dingen had beloofd die ik niet ben nagekomen :bloos:
|
aan Ieke
|
Perfectme, vanwege het misplaatste plaatje gisteren.
|
Moet ik nog eens goed over nadenken..
|
mijn ouders
mijn leraren mijn exen mijn zus mensen op school mensen uit de kroeg ik heb genoeg verneukt in mijn leven. |
Citaat:
ik kan maar niemand bedenken op het moment |
Ik wil graag sorry zeggen tegen mijn ex-collegae, het spijt me diep dat jullie nu zonder enige intelligentie die tent moeten runnen.
|
Citaat:
Ik wil helemaal geen sorry zeggen vandaag. Stiekem vind ik zelfs dat iemand 'sorry' tegen mij moet zeggen, maar dat zal wel weer niet gebeuren :rolleyes: |
Ik denk dat ik best wel veel mensen een sorry ben verschuldigt. Misschien dat ik er ooit werk van maak.
|
Niemand.
|
Ik wil mijn excuses aanbieden aan alle mensen die nu hun tijd hebben verspild door mijn berichtje te lezen.
SORRY HE ! |
Citaat:
|
zeg ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil mijn spijt betuigen aan perfectme, die ik beledigd heb met een slechte grap.
|
Citaat:
|
Ik heb niemand spijt te betuigen.
Mensen moeten daarentegen wel aan mij hun spijt betuigen, maar dat hoort niet in dit topic;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry?
|
Citaat:
|
*denkt*
Hmm.. ik heb geen idee :| Misschien aan m'n zus omdat ik haar laatst niet terug had gebeld. Maar ja, zij belt mij ook vaak niet terug :P |
Citaat:
|
Sorry's kunnen nooit te laat komen. Als je dat al smoes gebruikt, dan heb je blijkbaar niet écht spijt :nono:
En nee, ik heb geen sorry meer te zeggen op dit moment. |
Sorry dat ik besta.
|
Citaat:
Nee! Dat aanvaard ik niet. Je doet mee met mij en je maakt DK tot je thuis :cool: |
"Sorry" is overrated.
|
Sorry dat ik ziek ben.
|
Je moeder.
|
ik doe eigenlijk nooit wat verkeerd, dus geen sorry's.
|
Aan niemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil sorry zeggen tegen alle mensen die te dom en/of dermate achterlijk waren dat ze mij niet op de juiste manier hebben behandeld.
|
If everything could be resolved with apologies, wars wouldn't erupt and we wouldn't need soldiers.
|
Citaat:
|
Ik wil mijn spijt verkondigen aan die gast met die Renault Laguna die ik beide spiegels eraf getrapt heb omdat hij mijn wagen klem had gezet door zo fijn te parkeren. Gelukkig is een stoepje zo genomen :D
|
Aan niemand :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |