![]() |
nighttown vs melkweg topic
kijk deadlock, nu gaan we niet meer offtopic in het meeting topic.
Ha! Welke roelt meer en waarom? |
trouwens, 'topic' is hier een understatement, aangezien het een topic is, dan hoeft dat niet meer vermeld te worden. :o
|
Citaat:
|
't is allebei kut. Doe mij maar kleine lokale zaaltjes of nog beter: festivals. Niks gaat er boven met'n biertje in je klauwen stoned in't gras liggen headbangen :cool:
|
Dit hoor hier niet, en hoewel ik met plezier een discussie aanga over nighttown vs alles, moet ik'm als braaf FBtje toch op slot gooien.
Ik zoek wel even waar'ie wel naartoe moet ofzo, dan kan'ie daar weer open. |
D&A -> Muziek
|
nighttown, dichterbij he!
|
Citaat:
Ik ga liever naar een relaxte tent die verder weg is dan naar een kuttent die dichtbij is... |
zalen komen altijd op de tweede plaats bij mij, het gaat er toch hoofdzakelijk om welke band er speelt. tenzij het echt een kutzaal is ja (N)
tussen nighttown en melkweg ervaar ik weinig verschil. allebei wel leuke zaaltjes |
tot mijn grote schaamte ben ik nog nooit in nighttown geweest, maar ik vind de melkweg eigenlijk bestwel een kutzaal. De oude zaal gaat nog wel, maar over het algemeen blijft het toch wel een dure balletent.
Dus: Goudvishal? |
Nighttown.
Omdat er nog weleens iets verrassends staat en ze relatief veel doen voor kleinere bandjes(theater, rock n roll highschool). En rotterdam. |
Citaat:
je bedoelt denk ik pleonasme, maar dat is t ook niet. als ik een voetbal een voetbal noem, klopt dat gewoon. verder ben ik nooit in nighttown geweest dusja. beetje kansloos topic ook verder. maak er dan een algemeen podia topic van. |
Citaat:
|
ik kan ook naar huis lopen vanaf nighttown als het moet
|
- Ik heb een hekel aan Amsterdam
- De Melkweg serveert pepsi Nighttown dus. |
bij nighttown hebben ze alleen backstage coca cola geloof ik!
|
en nighttown omdat mijn broertje er werkt :cool:
|
Citaat:
|
hij loopt deze week stage voor de middelbare school en had al een vinger in de pap bij die regionale avonden en punkrock concerten... en hij flyert soms.
|
Nighttown.
Imho fijnere zalen + 1x per jaar het allerbeste festival allertijden: Motel Mozaique. |
Citaat:
|
wie haalt het in zn hoofd om pepsi te serveren :confused:
|
Mensen die bruin suikerwater prefereren boven een drank van goden.
|
boeie
|
melkweg zijn vaker leukere dingen. en de melkweg is in een veel leukere stad.
|
bier is bij allebei veel te duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nighttown
|
Nighttown. Daar heb je tenminste zo nu en dan terror en breakcore enzo.
Overigens vind ik Amsterdam wel een veel leukere stad in t algemeen! |
Amsterdam hippiestad. Rotterdam is kankerhard.
;) |
Citaat:
|
|
Mja, das helaas tegelijk met een ander feest waar ik ook heel graag heen wil. :(
|
Citaat:
wel pepsi en geen chocomel hoeren. |
Melkweg zuigt, want daar kan je een euro betalen in de garderobe per stuk, je mag je sjaal en handschoenen niet erbij hangen.
Maargoed, de nighttown ken ik niet, dus ik weet niet. Geef mij maar een klein gezellig zaaltje (y) |
Citaat:
|
ben nog nooit in nighttown geweest.
|
Laat me raden: Alleen in de goudvishal?
|
eheh
maar ik vind et allebei te ver |
nighttown. want die heeft allerlei feesten
en ik kan meestal bij iemand crashen en in amsterdam niet. |
Citaat:
|
Niks is ver in Nederland.
|
Citaat:
|
Nog nooit in de nighttown geweest.
|
Citaat:
ik ga ook voor nighttown, want rotterdam is gaver motel mozaique en ik heb vernomen dat the horrorist wel eens daar staat? en daar wil ik ook nog wel 'ns heen. |
zijn beide toch wel ok ?
|
Citaat:
hahaha, nou daar ben ik wel t meest te vinden. maar als je uit de andere hoek van nederland komt is het nogal eens latsig om ergens naar een concert te gaan zonder het af te kunnen zien omdat je alweer de laatste trein moet hebben. maar dan kies ik maar voor de melkweg, leuke zaal, hoewel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |