![]() |
Last van hand/pols.
Ik denk dat ik iets geforceerd heb in m'n pols/hand met trainen maandag. Nu is er een verdikking op de pees tussen m'n middelvinger en ringvinger vlak voor die knobbel waar m'n pols zit. Ook is een bloedvat een stuk naar boven gedrukt hierdoor.
Het doet pijn en trekt van m'n hand door naar mn pols richting mn arm. Wat kan ik hiermee het beste doen? Verband oid ter versteviging eromheen, of juist niets, laten rusten of juist bewegen? |
ik heb ook zoiets aan mn pols (al 4 jaar, uit t niets), k weet natuurlijk niet of t zelfde is, maar bij mij zeiden ze dat de pezen ontstoken zijn. Je kan t beste even naar de dokter gaan denk ik, hij/zij kan er tape omheen doen ofzo. Ik heb na vele dingen geprobeerd te hebben (foto's, tape, physiotherapie) een brace gekregen die ik 6 weken om moest doen, en dat heeft geholpen.
Niet dat t bij jou ook zo erg hoeft te zijn natuurlijk, maar ik zou wel ff langs de dokter gaan. kan geen kwaad he. |
Als je gaat trainen er verband omheen doen, tijdens andere situaties is dat uit den boze. Omdat het dan de vrijheid moet hebben om te kunnen genezen.
|
Ik zou zoveel mogelijk rustig aan doen. En als het niet over gaat of je hebt er te veel last van even langs de dokter.
|
Ik weet trouwens niet wat voor n sport je doet. Maar als t een teamsport is heb je toch wel een verzorgende daar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn advies is: in de gaten houden, mocht het maandag niet op z'n minst over zijn, dan zou ik er zsm mee naar de huisarts gaan!!!!
(en trouwens, t is gewoon fysiotherapie hoor... ;)) |
Wij hebben iig niemand bij de club die iets ervan weet...
Maar het is erger geworden voor m'n gevoel. Kan het niet een scheurtje zijn in m'n middenvoetsbeentje ofzo, zo heet dat toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |