![]() |
Hoge laarzen
Ik wil heel graag hoge laarzen kopen... maar iedere keer als ik leuke pas krijg ik ze niet dicht omdat ik nogal gespierde kuiten heb. Zelfs laarzen die meerekken krijg ik gewoon niet dicht!!!
Ik heb het wel eens gevraagd bij een (duurdere) schoenwinkel waarom de meeste laarzen alleen voor mensen met dunne kuiten zijn, maar volgens die vrouw daar kan iedereen die laarzen dicht krijgen... nou mooi niet!! Ligt het nu aan mij dat ik nooit hoge laarzen pas??? Of zijn er nog meer mensen die hier last van hebben???? |
nou :bloos:
|
je hebt wel speciale laarzen voor mensen met dikke kuiten volgens mij maar ik heb geen idee waar
|
bij cinderella heb je vaak laarzen voor mensen met dikke/gespierde kuiten (y)
|
hehe ik herken het probleem.. nouja eigenlijk ook niet echt want ik draag geen laarzen met een rits. Maar had op school een keer voor een opdracht bij drama de laarzen van een klasgenoot (met rits) aan en die kreeg ik toen niet meer uit omdat de rits weigerde.. en mijn kuiten zijn (n)
Maar heb eigenlijk ook geen idee, misschien zo'n schoenenwinkel voor speciale voeten ofzo? |
als je de laarzen niet aan krijgt, moet je even aan de verkoper vragen of ze je wil helpen, je hebt namelijk een manier om het makkelijker dicht te krijgen.
Ook kun je als het geheel een lere laars is, bij de schoenemaker er wat bij laten zetten zodat de schacht wat groter wordt. Dit kan trouwens alleen als de voering dus ook gewoon leer is, en niet een andere stof is. |
vaak loopt et ook nog heel erg uit he met laarzen, int begin zitten ze dan onwijs strak...
mgoed ik zou et gewoon een sin een schoenenwinkel vragen :) |
Meer mensen hebben dit probleem hoor ;) Ga anders eens naar de Ziengs, daar hadden ze laatst laarzen die iedereen pasten. Succes (y)
|
dan doe je toch van die afzaklaarzen, dat past iedereen
neej doe maar niet |
mijn zusje heeft t zelfde probleem ;)
|
gespierde kuiten jaja dat zou ik ook zeggen als ik modder vet was :rolleyes:
|
bij mij zijn ze altijd veeeeel te wijd maar ik heb dan ook maat 38 onder onderbeentjes van tien centimeter huh :o
|
ik ken het probleem maar dat moet gewoon 'uitrekken' na een tijdje
weet niet hoe erg het bij jou is, bij mij is het dan dat die laatste paar centimeters niet dicht gaan ofzo, en na 2 dagen dragen zitten ze goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze maken ook geen schoenen voor sperziebonen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |