![]() |
[windows] (optische muis)
Hallo!
Ik heb net een nieuwe computer, natuurlijk met een muis! Maar ook als m'n computer uit is, blijft het rode lichtje branden... En aangezien hij naast m'n bed staat is dat nogal vervelend! Kan dit uitgezet worden? (het is een Logitech muis btw) Bedankt! |
Ik meen dat dit via de bios kon...
|
Citaat:
Ik heb er ooit eens een uurtje op gegoogled, kwam echter niet ver... Mss had ik wel te diep in het glaasje gekeken, ik weet het niet, maar het advies waar ik destijds op uitkwam was; gooi er een trui of theedoek overheen ofzo. |
Of trek de stekker er uit (y)
Een vriend van me heeft dit ook. Als hij op de linkermuisknop drukt gaat de computer aan.. |
ik ben ook heel benieuwd of je die softwarematig uit kan zetten. ik ben er alleen bang voor dat het niet kan.
|
In de BIOS, onder Power Management -> Wake Up on PS/2 uitzetten :)
|
Hmm... Ik ben nogal kansloos met computers!
Waar zit/ wat is BIOS? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien... kan iemand gewoon goed uitleggen hoe het moet,waar ik het kan vinden, dan lukt het me vast wel!
|
Lampje van mijn USB muis blijft ook branden, en USB wordt echt niet gebruikt voor een powerup event. :(
Je zou kunnen kijken of je BIOS deze instelling kent. BIOS kom je in door bij het opstarten (dat zwarte scherm vaak) op DEL (delete) te drukken of soms F1, F2. Let wel op dat je dingen kunt aanpassen in het BIOS die voorkomen dat je systeem opstart. Ik raad je dus aan om bij een vergissing maar op de resetknop te drukken. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |