![]() |
[tek]concrete block mascotte
mascotte van een site...
http://img.photobucket.com/albums/v2...temascotte.jpg And I'm also busy with some colors... http://img.photobucket.com/albums/v2...cbkleurwip.jpg C+C are always welcome :lol: |
ik vind t leuk. paar puntjes
je inkleurtechniek is niet echt mijn ding, maarja das mee smaak denk ik, dat gradient-achtig vind ik gewoon niet zo mooi, en kan je niet beter eerst (of met levels of met pen-tool) de lineart wat cleaner maken. ohja en zijn rechterhand zit een beetje raar. voor de rest wel puik (y) |
he thanks ;)
Ik snap trouwens helemaal wat je bedoelt wat betrefd mijn niet- cleane lineart. But... :confused: I don't know what to do. En de kleurtjes, ik heb nog steeds geen wacom en mijn muis s*ck (y) bedankt in ieder geval... :D |
Moet je een Wacom kopen of lenen........ :p Een punt van kritiek.....Z'n rechterhand, voor de kijker links staat een beetje raar :s Maar hey let niet op mij. Ik lul wel vaker slap uit m'n nek :D .....Ga zo door, tijd voor Rotterdam Blaak......
F. |
Citaat:
Ik zou zelf btw voor cell-shaded inkleuring gaan ipv gradients. En zn hand lijkt niet te kloppen, zoals al gezegd. |
hey thnks voor de tips. :)
Zat zelf inderdaad ook aan cel-shading te denken (y) En de hand...tja, work to do. :D |
idd wel gaaf, die hand viel me ook op. komt niet helemaal natuurlijk over door de wat vage houding. wat ik verder kan waarderen is de stijl, de verhoudingen, goed gedaan.
|
:bloos: bedankt. Ben bezig de hand te fixen... en ga hem toch maar celshaden... Bedankt (y)
|
hee tom ik vinnum mooi hoor!
kus |
mischien een domme vraag... maar wat heeft ie vast? :confused:
|
Citaat:
|
Yes indeed, het is een hamer van een betonblok en een steel :D
|
en waarom?
|
omdat de site concrete block heet, en de mascotte een hamer heeft, dus... :D
|
Mja.... Ik weet niet of ik die logica erg volg.
Zou het logo dan niet beter gewoon een betonblok kunnen zijn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |