![]() |
ik vraag me af:
ik loop al een tijdje met de vraag: Hoe zou die mevrouw eruit die de vertragingen omroept op het station?
wat vragen jullie je af? als ik vragen mag? |
Als ik wist wie het was had ik r vannacht afgetuigd :mad: :mad: :mad:
Ik vraag me nu niets af, daar ben ik te fucking moe voor. |
Ik vraag me af of die bruine puntjes in een kiwi echt de vitaminen zijn. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb haar een keer op tv gezien
|
Citaat:
Ik vraag me af wat andere mensen denken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het een niet-rokend zusje van Hanna Tokkie is.
|
Citaat:
|
Ik weet hoe die vrouw eruitziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom hebben die vrouwen altijd de juiste stem om bij een sexlijn te werken? :x Niet dat ik daar naar bel he :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind altijd dat die dingen eerder degene die ze post belachelijk maakt dan het bedoelde doelwit. |
Citaat:
|
Ik vraag me af of sommige mensen werkelijk zo naief zijn of zich alleen naief voordoen.
|
Citaat:
Ik vraag me af of ik morgen in de trein niet in slaap ga vallen. |
Of het wel is wat ik wil...
|
Citaat:
Ik vraag me af waarom juist de mensen in ons huis die een griepprik hebben gehad, ziek worden. |
Ik vraag me af waarom.
|
Waarom wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou mijn broer weten dat ik weet dat hij op 'zulke' pagina's komt, terwijl hij een vriendin heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke kansloze schurftbaviaan mij bij Engels mondeling voor 4vmbo heeft ingedeeld. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wie er in de zomer gaan draaien op Sensation, vorig jaar was dat volgens mij al rond deze tijd dacht ik al bekend (weet niet zeker).
|
Citaat:
|
Ik vraag me af waar en wanneer Biohazard komt spelen.
|
Ik vraag me soms wel eens de klassieke dilemma's af.
In de trant van: "Bij brand, wie red ik het eerst?" |
Ik vraag me af hoeveel er vertrappeld zullen worden bij brand op onze school.
|
Ik vraag me af hoeveel er van mijn klas later het niet ver zullen brengen en hoeveel wel.
Ik vraag me af of de wetenschap ooit zover komt dat ze achter dingen kan komen zoals 'wat is er na de dood' enzo. Ik vraag me af wat sommige mensen bezighoudt. Ik vraag me ook wel af hoe de kindjes van een bepaalde kennis eruit zien en wat hun namen zijn. Ik vraag me af wie de buitenaardse wereld leidt. |
Ik vraag me af hoe het met Berlijn is over 50 jaar.
|
Oh, ik vraag me heel veel af...
Hmm, nu vraag ik me het meeste af hoe het intake-gesprek voor de Rietveld Academie van een vriendin van vroeger (sinds een tijdje weer contact mee) is gegaan :) |
Met wie ik nu mijn Engels mondeling moet doen :) En hoe lang die stomme griep gaat duren.
|
Naakt.
|
Ik vraag me af of ik straks een carillon concert ga bijwonen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |