![]() |
Bv3
Ik zit nu in VWO4, ik moet nu gaan kiezen welk profiel ik ga kiezen en welke vakken ik in mijn vrije deel kies.
Mijn profiel wordt zeker: N&G, en 1 vrije deel vak economie. Nu zou ik ook graag BV3 willen kiezen, omdat de leraren die dat geven dat vak de hemel in prijzen (welke leraar doet dat nou niet over zijn vak?). Maar ik zou wel eens wat reacties willen horen van scholieren die nu BV3 hebben gekozen, en of ze er geen spijt van hebben en wat ze precies erbij doen etc.? Alvast bedankt... :) |
Ik ken geen mensen die spijt hadden dat het ze het hadden gekozen, zelfs als ze andere profielen dan C&M hadden. Het is een heel specifiek vak. Mensen die het kiezen, kiezen het echt omdat ze een passie hebben voor tekenen/schilderen/creatief bezig zijn, of omdat ze bijzonder geinteresseerd zijn in kunst.
Het vak heeft echt wel niveau, er wordt veel van je verwacht. |
Als je je interesseert voor kunst en/of creatief zijn en zo, zou ik het gewoon kiezen. Ik heb het destijds niet gekozen omdat ik niet wist dat het er was, daar baal ik nu wel van.
|
Ik heb NG en grieks/latijn en bevo... bv3 is vét, en je hoeft er gelukkig geen saaie verslagen ofzo voor te maken.
|
'k doe ook NG en dan beeldende vorming erbij. Bevalt prima. Het is (bij ons iig) wel met een keer een half uurtje theorie in 4 lessen, maar dat is zo minuscuul dat je er niks van merkt :P
Als jij een beetje crea bent en je vindt het leuk (das belangrijk!:P) dan zou ik het zeker kiezen. Ik heb er tot dusver nog geen spijt van... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |