![]() |
Post NU iets!
Kom op jongens, verzin NU ter plekke iets.
Het mag zo kort of lang zijn als je zelf wilt. Dit verzon ik net ter plekke de laatste golven zijn doorbroken, het laatste schip heeft nu de kust bereikt nu kunnen wij alleen nog wachten, op de grote golf die zo ver weg lijkt |
mijn hopeloze zoektocht naar hulp,
gestrand, verloren, gestorven op het hoogtepunt dat tevens mijn dieptepunt was. |
ze zaten recht voor de tv
ze aten chips en dronken ziek toen vroeg de een - ach ga je mee ik had graag twee keer plaats vooraan :eek: |
Verziekt,
Verstoten door de buitenwereld, zonder tweede kans. Opgeloten in jezelf. Maar trots, glinsterend, met een diepe glans. Wees wie je bent: er zijn al genoeg anderen. Je bent het gelukkigst als je jezelf herkent. |
zonder spotten lacht de vogel
krijst de baby in het wiegje en ik eet nog een paar koekjes die daarnet zijn aangebrand :D |
Ik schreeuw geluidloos
tegen de wind in met mijn geleende hond op het strand. |
Iets verliezen
Wat je niet had Iemand missen Die je niet kent Een vriendin verliezen Doordat die de hopelijk toekomstige vriend afpakt |
In de ogen,
van mijn liefde. Die ooit was geweest, zoals het zou zijn. In mijn wonderen, geloofde wij toen. Toch nu ook nog, voor altijd niet meer. |
ik kijk naar de tv
ik wacht op de bel ik kijk nergens naar ik wacht op iets moois |
Wat n onzin
Waarom post ik iets Omdat ik meedoe aan deze onzin Nogmaal wat n onzin Onzin is leuk :rolleyes: |
knipper knipper
wanneer typ je nou iets ga weg irritant knipperbalkje ik schrijf je helemaal van dit grijze vierkantje af. |
uitgewakkerd, aangeblazen
mijn leven is een omgekeerde wereld vol verdriet, melancholie, vol kaarsen leeg in liefde, leeg in leed |
van maneschijn en rodebiet
of nou juist weer andersom zing , jodel , DICHT maar nee? dan snap ik niet waarom (ofzo :o ) |
De waarheid, maar gelogen
Alle woorden gezegd, maar verzwegen Ik durf het niet, nog niet Ben nog steeds een puber Nog niet volgroeid Je wacht nog maar ja, lekker dan. :o |
'De zon zakt,
we zwijgen van geluk.' Ik luister nog een keer en stop dan de radio in mijn zak. In de kou speelt zon geen parten. |
zingende zonnetonen
draaien mij om naar ver-roering dicht-bij 't stille nu klankende hart. |
mooir opkomst :D
|
Als de leeuw in zijn jungle slaapt
en de koningin de loper slaat de ochtend de maan in zijn greep heeft, en langzaam verdrukt tot in haar gloren. De zon die zijn haren wast, met stralend glanzend licht. De koning wordt herboren. Ongeslagen, uitgeslapen zonder enig matje. Hij ontwaakt, en zij, zij verslaat enkel alles. Alles wat er nochtans toe deed. Zo is het spel, De koning overziet, wint of verliest. |
Citaat:
|
liefste, waar ga je heen
zo alleen, zo zonder mij wanneer ben je terug? mag ik je nu al missen of wacht je op brug, totdat ik rennend op je afkom en je kussend weer onthaal. Kunnen we niet gewoon samen boodschappen doen? |
c'est comme l'été, une rêve
l'ombre de la fleur de lis et les rayons du soleil sûr la fenêtre |
een kopske thee, enkel ditmaal zonder gevulde koek
de griezelige kruimels waren lange tijd verdwenen in monden, muilen, houlen - ja zelfs het snuitwerk van mijn hond had reeds verteerd dat wat mij nog had moeten wachten en wijzers mijner horlogetijden stond op hongerige tijden - maar ach, het was voorbij "mijn dochter, kom je drinken, kom er gezellig bij". :eek:² |
Ik hou van jou
jij ook? Dan houden wij samen van jou en mij laten we nog even voor wat alles nog was en voor wat jij bent Want wij liefhebben degene van wie wij samen alles lieten voor wat wij waren Ik hou nog steeds van jou |
een kille ruimte
daar was je dan en zo werd jouw kamertje gevuld met tranen, snikkend en snotterend maar je hoorde het niet meer weg was je voorgoed |
blaadje voor blaadje
ook elke steel geteld samen vierentwintig een magisch getal voor ons, wij twee gesymboliseerd in een vaas bloemen gelijk aan liefde jij en ik gelijk aan ons |
moet ik dan de honderste
ook nog plukken? of stond in zijn agenda dat honderdeen eigen- aardigheden de weide mochten vullen? ik had doorgraven en gevraagd of doornroos ook verdween en mij, mij werd gezegd dat ook ja zelfs de theeroos ooit zou heen langs laatbebloeide velden want al het goede had oorsprong alleen was men vergeten mijn oren te doorboren. |
als er regen is daar buiten
en ik kijk er even naar mag de zon niet meer gaan schijnen en de stoepranden niet gaan glimmen daarom |
Het was het schip dat strandde
op het strand strandde het schip. |
De schimmel op mijn boterham
een kapje waldkorn, jong belegen Dat maakte eigenlijk niet langer uit immers viel de kaas me ook nooit tegen |
De ringen en de stippeltjes van het hout
dat eerst nog beestjes, takjes, vogels hield bewegen. Tel ik voel ik ken ik ben ik ook met kringen onder ogen en rondjes op mijn huid? Afzagend geluid klinkt en een afgezaagd lied zing ik. Tot de vloer mij uit gedachten trilt en dit opvalt: niet de tafel maar mijn hoofd op tilt. |
'Geen tijd'
zei je, geen tijd zal mij tegen houden, niks stopt liefde. grfhmlpelmompel Addition: Goed topic (Y) |
Voordat ik ga
Ze zegt vergeet mij niet Ik wuif met twee handen Zie ik een bloem Ik denk aan haar Het zijn is te lang weg geweest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |