![]() |
gemaakt: jurk en rokje
nah ik heb dus een jurk ontworpen en gemaakt:
(mijn zusje heeft ff geposeerd) http://img4.exs.cx/img4/3134/10032005200046tu.jpg http://img4.exs.cx/img4/729/10032005200083me.jpg http://img128.exs.cx/img128/618/10032005200239ni.jpg en een rokje van lege pakken drinken: http://img156.exs.cx/img156/9594/10032005300117cj.jpg tell me what you think... :bloos: |
Opzich wel een mooi jurkje. Draag je hem zelf ook?
|
Citaat:
|
Wel leuk ja, vooral die ice-thee pakken.. die ice-thee is zoooo lekker... Addicted to Aldi Ice Tea
|
super leuk jurkje! (y)
zou zoiets mij staan :p |
dat rokje vind ik niet zo bijzonder, maar dat jurkje mag er best wezen (y)
|
ik wil dat jurkje ook (in red ;) )! :D how much how much?
|
jouw zusje is echt enorm klein
|
oh dat jurkje!! :eek:
oh dat rokje!! :eek: wat gaaaaaaaf! zelf gemaakt dus? dat is echt wel knap :) |
ah ik heriner me de matriaal-topic, waarin je al zei met lege drinkpakken te werken, had iets heel anders in gedachten, maar dit is veeel leuker :) echt superleuk rokje en de jurk ook (y)
|
Vin dat Jurkje helemaal geweldig. Vooral dat knalroze steekt lekker af bij dat zwart. EN dat tule spul, tis heel elegant en ook wel heel stoer :)
En dat rokje is gewoon kunst hey, hartstikke leuk. ZOu het zelf nooit dragen, maar vind um heel leuk. |
nah ik vind dat rokje wel leuk. nah dat jurkje beetje elfjesachtig.
|
Heel erg leuk gedaan. Wil je hier ook daadwerkelijk je geld mee verdienen? En ga je dan ook met grote maten werken of op afspraak (hint ^^)?
Maar echt (y) |
ik vind t een leuk moddeltje, zoiets ga ik ook is in elkaar flansen :)
|
als je nog een mannelijk model zoekt, pm ;) Als ik de kleding mag houden :p
|
Rokje doet t bij mij niet.. jammer..
Mja jurkje is erg vet, alleen de foto's hadden iets mooier gekund, maarja dat is misschien niet jouw (en je zusjes) pakkie an :P Ik hou op zich niet van roze maar zo ist leuk (Y) |
eigenlijk vink het niet zo bijzonder allebij.
met lege drinkpakken is afgezaagd en dat jurkje is ook niet echt bijzonder ontwerp wel tof dat je kleding maakt. Ik zou het alleen zo doen dat je het zrlf aan kan anders ist zow nutteloos. |
Ik vind het jurkje knap gemaakt, maar het ontwerp vind ik niet echt vernieuwend (wat natuurlijk wel leuker is als je iets zelfs ontwerpt). Maarrrr het rokje is dat dus wel, alhoewel, je bent niet de eerste, maar goed , wel geinig.
|
naja t is niet zo dat ik vaker kleding ga maken ofzo, ik had dat idee in mn hoofd, en toen heb ik dat gemaakt, maar ik wil niet de mode-kant opgaan. Hbe t meer voor mezelf gemaakt dan om dr geld mee te verdienen of bekend mee te worden
|
Nu zie ik het rokje ook :D
Lekker vrolijk! Of het lekker zit vraag ik me af, maar wel leuk (Y) |
Ik vind het niet heel apart ofzo. Niet echt vernieuwend. Ik vind het wel knap dat je dat zelf gemaakt hebt. Ik zou alleen als ik jou was wat meer experimenteren met bepaalde dingen, omdat dit redelijk standaard is eigenlijk. Behalve dat van die pakken dan.
|
Citaat:
|
hmm, je geeft me een idee. Ik ga ook eens foto's van mijn mode-shite posten dan.
Mooi gemaakt, niet mijn ding tho. Ik heb een heel andere visie op kleding denk ik. Vooral als je er artistiek mee bezig gaat zijn. |
Citaat:
|
echt super knap!
alleen vind ik het gewoon niet mooi omdat het niet mijn smaak is. verder denk ik dat je met dit stijltje best kan doorbreken |
Citaat:
tipje van de sluier: 75 spijkers, 30 moertjes en boutjes en 3 vierkante meter leer. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
die pakken zijn coowl .. heel apart en je ziet er niemand mee lopen :p
die andere vind ik persoonlijk niet zo mooi .. |
leuk gemaakt hoor!
|
Vet!
Het jurkje is niet zo mijn smaak, maar .. dat rokje! <333 |
waaaaaaaauwww dat jurkje!! echt vet leuk :D:D
K wilde dat ik dat zou kunnen maken!! |
vooral het rokje vind ik erg cool, in dat jurkje zou ik niet snel gaan lopen eigenlijk. maar verder, knap gemaakt. zo te zien ook goed op maat en netjes afgewerkt. ziet er leuk uit :).
|
ranzige foto's
|
Hip!
|
Citaat:
|
Wat maakt het nou uit of dat zusje klein is of niet slaat echt totaal nergens op ze vraagt mening over wat je er van vind en dan kom jij met die domme opmerking dat ze een klein zusje heeft :s echt heel verkeerd bezig maarjah :nono: verder vind ik zelf het jurkje wel mooi, dat rokje leuk bedacht maar wel veel vaker gezien.
|
Citaat:
Ik vind het rokje wel grappig, maar het is allemaal niet echt mijn stijl. (geen flauwe opmerkingen maken over die zin) |
woei :bloos: ,de kleertjes zijn erg tof (y)
|
ziet er heel leuk uit (al is het niet heel orgineel, maar dat kan nog komen), leuk met die roze afwerking aan de achterkant.
|
Ik vind het jurkje erg leuk, netjes afgewerkt en dat tule heeft iets heel eigens. Zeker als dit je eerste eigen ontwerp/uitwerking is erg goed. Jammer dat er geen foto is van het jurkje frontaal, en oja het roze lint is erg gaaf alleen niet zo netjes gestrikt ^^. (eigenlijk zou ik het zelfs zo kopen, denk ik)
Het rokje is leuk gemaakt, op zich al wel vaker gezien maar ik vind het vooral knap dat je dat met zulk stug materiaal kan. Wel vind ik dat (waarschijnlijk door die stugheid) het rokje er nogal vierkant uitziet. |
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bijzonder ofzo.....het rokje is nog wel grappig
|
Het rokje vind ik niet zo, maar het jurkje daarentegen :eek: (y) (y) (y) (y)
|
Ze lijkt op een dwergje omdat dat jurkje te lang is.
|
Citaat:
maar dat jurje is knap gemaakt. niet echt mijn ding verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het echt onwijs gaaf gemaakt, niet mijn stijl. Maar wel onwijs knap en mooi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |