![]() |
Parkpop
Ja gay.
Maar Killing Joke komt (L)(L)(L)(L) De eerste namen voor Parkpop 2005 zijn De Dijk, Gabriel Rios, Elvis Costello & The Imposters, Killing Joke en Tokyo Ska Paradise Orchestra. Het is hiermee duidelijk dat Parkpop de 25 ste editie tot een feestje wil maken. Een feestje nog wel! Spanning en sensatie. |
Tokyo Ska!
Ik ben van de partij, sowieso! |
Beroerd.
|
Citaat:
|
killing joke is wel vet (Y)
|
haha vet (Y)
ik ben er zowiezo :cool: |
Citaat:
|
Moonsorrow-raunioilla
|
Killing Joke (Y)
|
Citaat:
Mits geen belangrijkere verplichtingen aanwezig. (y) |
geweldig! en nog gratis ook!
|
Je bent wel erg in je nopjes met Killing Joke he?
ik denk dat ik ook wel ga. |
vast wel, ik vind die markt meestal wel leuk
|
Misschien,
als er verder leuke mensjes gaan. :) |
ben daar nog nooit heen geweest en dat zal ook pas gebeuren als ze eens kappen met ieder jaar maar weer die zelfde middelmatige namen (N) en volgens mij is het nog niet eens zo gezellig daar.
neen, neem dan metropolis (Y) dat is leuk |
Als er leuke bandjes komen en het mooi weer is en ik niets beters te doen heb ga ik misschien wel, ja. Misschien. Heeeeel misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uuuh, vorig jaar zegden Supergrass en Ziggy Marley af.
|
leuk, als ik tijd heb en zin ga ik wel. (y)
|
Citaat:
Gij heiden :nono: |
Citaat:
Geen idee of ik dit jaar ga, naar Metropolis ga ik sowieso. |
Citaat:
|
Vorig jaar was wel ok, misschien dit jaar weer maar hoogst waarschijnlijk niet.
Ik hou niet van Japanners. |
ahh k kan niej,,,
ben al op vakantie (ook leuk maar k mis ook iets supper leuks) |
What the fuck.
Killing Joke! :eek: (y) (y) (y) Ik ga elk jaar toch wel, maar dit is wel errug cool. Ook al vind ik de rest geen zak aan. Alhoewel dat Tokyo Ska dinges wel leuk is, geloof ik. :) |
Citaat:
jaja ok goed costello en killing joke. excuses, overheen gelezen. maar dan nog is het ook te ver reizen voor mij. |
Komt er ook hiphop? Ik kan me herinneren dat skiggy rapz vorig jaar een beter optreden gaf dan outlandish (y) .
|
Citaat:
von bondies waren kut. hoppaaaaaa. Elvis Costello gary is aanweziggggggg. |
Vreemd dat scholieren bij de naam Elvis Costello plotseling opspringen. Sommige muziek mag je ook suf vinden.
|
Citaat:
killing joke ken ik alleen niet. |
Fish, Skapara en Gabriel Rios.
Aanwezig. |
Wie is er geweest en hoe vond je het?
Gabriel Rios was wel erg <3 vond ik zo. En Relax ook. Het optreden van Ali B was het slechtste optreden dat ik ooit gezien heb. |
ikj was blij dat ik niet voor die line up had betaald :p
|
Voor parkpop moet je ook zo lekker betalen he.
of vat ik nu iets helemaal verkeerd op? |
best wel ja
|
elvissssssss.
killing joke vond ik wel gers! en de haagse beat nach. |
Citaat:
bij deze zeg ik heel lief 'alsjeblieft?' |
Citaat:
|
ik was te misselijk om te gaan
ik zeg het ook nog maar even hier, ik zeur graag in de hoop dat iemand mij gaat troosten :( |
godverdomme wat was ali b om te janken :(
Within Temptation was wel ok, en verder een beetje over die markt geslenterd en bij die motoren gekeken. Was best gezellig en gelukkig niet te warm (y) |
tokyo ska was vet
en killing joke emn ie andere poep zoog |
Citaat:
Ik heb wel gelachen bij Ali B. Ali B: 'zeg eens HOOOHOO' publiek in koor: 'HOOOMOOO!' Hij had wel zijn hele familie op het podium staan ofzo. |
Citaat:
Citaat:
|
ja ok, ik heb ook nooit echt een hoge pet van within temptation opgehad, maar van een afstand klonk het voor zover ik heb geluisterd wel ok.
|
Citaat:
|
Nou ik heb wel even GESWINGD bij ALI B hoor :'( maar gelukkig gingen we snel weer weg en behalve even KILLING JOKE heb ik gelukkig alle optredens gemist.
|
gabriel rios was (y)
voor de rest heb ik eigenlijk bijna alleen bij het locals only podium op het gras gezeten :) |
Ik kende veel dingen niet, maar sommige dingen vond ik wel leuk.
Relax was echt gezellig, die hadden overal schijt aan en stuurden het publiek gewoon op polonaise, allemaal van die zogenaamd stoere lui die achter elkaar aan waggelden :cool: . Gabriel rios kende ik niet, maar dat was wel erg lekkere muziek, gewoon ontspannen dansmuziek (y) . Killing joke heb ik 2 nummers gehoord, maar ik trok het echt niet (n) . Heb het sowieso al niet op mannen met make-up of smink op, maar de muziek was ook niet mijn ding. Ali b blijft een slechte rapper, yes-r maakte dat een beetje goed, maar die heeft weer totaal geen inhoud. Toch heb ik me goed vermaakt, je moet hem gewoon als entertainer zien, niet op de muziekkwaliteit letten, maar gewoon hoe hij het brengt, ik vind hem grappig. En die beatboxer was best ok. De dijk had ik ook nooit live gezien, maar ik vond het niks speciaals eigenlijk, niet positief, niet negatief. Typhoon begon erg goed, maar halverwege kwam er een metalband de boel overnemen waardoor de hele show in 2 minuten helemaal dood was. Toen typhoon daar later nog bij kwam om samen met die metalband op te treden waren er al een aantal mensen weg en de rest stond praktisch stil door dat lawaai van die band (n) . |
hmhm ik heb
thomas dybdahl gabriel rios tweak silence is sexy melomanics nicad zita swoon en elvis costello gezien killing joke gemist alleen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |