![]() |
hoi, evalueer mij
welke undercover ben ik?
of ben ik geen undercover? wat voor type ben ik? van wat voor muziek hou ik? dig ik boys of girls? :mad: :mad: |
*evalueert*
Ik kom tot de conclussie dat je: Vast wel een undercover bent van het type idioot die van debiele muziek houd die hier beweert een meisje te zijn maar eigenlijk een grote nicht is ( |
met debiele muziek bedoel je 'one heart, always hardcore' en dergelijke?
:) :) :) |
je signature is gay je avatar ook
je opmerkingen zijn dom je maakt een topic over jezelf dat maakt je: een onnozel wicht en al helemaal als je naam afgeleid is van die nichtenband. en een goede undercover ben je pas als je strontvervelend bent en niemand door heeft wie je bent. |
woehoeeeeeee
tom heeft me door (y) |
ik vind jou
een wannabe undercover |
Citaat:
een verdomd onnozel wicht. jijzelf, of je eventuele pathetische undercover alterego. |
oh jeetje zit ik soms in 6vwo
:eek: oh vergeten |
impliceer je daarmee dat je opleidingsniveau ook maar iets zegt over je onnozelheid?
dat er mensen rondlopen die denken dat goed kunnen leren heel wat over iemand zegt. ik hou mijn peperkoeken hartje vast. |
ja wel jammer dat er geen tests voor eq's bestaan, he?
|
die bestaan wel. niet dat het relevant was om over EQ te beginnen.
waag je je aan sarcasme? |
tom waarom haat je me?
|
ik haat je niet ik vind je alleen irritant :):( omdat je het zo hard probeert maar je bent niet grappig noch bitchy, je hangt gewoon ergens tussen in.
|
te bungelen
|
waarom ben je zo gefrusteerd?
|
waarom zou ik gefrustreerd zijn?
|
ik vind iedereen stom
|
Go Tom! (y)
|
Citaat:
|
ik vind het een vrij kansloze poging tot diss.
|
Volgens mij ben je kk geil
|
Saai...
|
Citaat:
ik heb gewoon een aparte manier van tijddoding wanneer ik wacht tot het aapje een trucje doet :( |
Citaat:
sorry ik spreek geen frans? |
het betekent waarom
|
Citaat:
ik ga nu harder mn best doen, want het was niet eens duidelijk boehoe |
ik vind jullie allemaal HOEREN en ik hoop dat jullie ook eens gedumpt worden voor iemand die plantenwatergeefschema's maakt met digitale foto's erbij van elke plant :mad: :mad:
|
SCHILDPADDEEEEEEEH
ik denk dat je bent a) CB b) Teun c) Heroin Chique d) Fairuz e) Tom geweld f) een goede undercover |
Ik niet. :nono:
|
F) Een goede undercover.
Ik ook niet, :nono:. Henk Mul ! |
hoi,
nee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |