![]() |
Analyseer je mede forumers en forumsters.
Sunworshipper:
Woont in het hippe Ede waar ze elk weekend de beest uithangt in de hippe kroegen van de grootste gemeente van Nederland. Altijd erg geestig en erg goed gekleed. TheFragile: fck kklekker wijf! Noé: Lief, mooi, hip, hot & heet. Hermi: Onze forumm00der. (L) HenkMul: Mijn held. [edit] Een sterke kandidaat voor de komende Populairste lifestyler verkiezingen Mieke v/d HEMA: Mijn heldin. Steekt allen van wal! Forumbazinnen, dit is een traditie, laat deze topic alsjeblieft even open tenzij er gespammed wordt natuurlijk. :) |
vindt henk het wel leuk dat hij je held is? persoonlijk ga ik hard op henkie. maar dit topic is een beetje gay.
|
Metal: Mijn mattiej (L)
Pan Am: Ik moet altijd om Ken lachen en we moeten elkaar nog eens ontmoeten. Zaara: Begint eindelijk los te komen (f) CB: Is stiekem heel onzeker en maakt stomme undercovers (L) |
Tom Violence: Hangt de bitch uit, maar doet dit omdat ze zich geen houding weet te geven. Stiekem is ze zelfs aardig.
|
herm: herms leukheid is niet met woorden te omschrijven
teun: hip heet lief oot: oot kan geil tongen bart: ook pan am: ook heroin chique: schattig, heet, beetje verlegen misschien poorleno: leen wil ik fijnknijpen als ik haar zie omdat ze zo adorable is marshall: is lief, een beetje obsessed door "hipheid", kan goed beffen mortischa: herm en ik vonden haar na 1 sec al leuk omdat ze cool is en coolheid uitstraalt en cool draait avelon: mijn lowlandsmattie to be, ik hou van haar stijl tom geweld: doet heel stoer maar is eigenlijk best schattig denk ik monolo: de heetste forummerin GRRR: is gestoord en rukt dag in dag uit maar is wel heel leuk de rest komt een andere keer |
Citaat:
|
random selectie
koekjes is stoer want ze gaat altijd keigek partyen met gothics in oss. tom violence kankert onterecht op dr eigen foto's. terror koe is niet zo goed met mensen toevoegen in msn-gesprekken en dat is soms irritant maar knopjes zijn ook érg lastig. verder is ze wel aardig denk ik maar irl zeg ik nooit wat tegen dr eigenlijk want ik zie dr ook nooit. sisterofmercy is gaaf, want hij is altijd op de meest onchristelijke tijdstippen online. en eigenlijk is ie niet eens zo'n klootzak als ie op t forum e.d. vaak is. behalve tegen dikke mensen.. en joden.. en.. oja, volgens mij is haligh homo, maar hij is wel aardig. |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet me gewoon geen houding te geven op een geel forum vol met pubers :( wil je me asjeblieft helpen mijn leven te verbeteren want ik heb gewoon geen idee waar ik nu al mijn bruisende liefde moet laten :eek: |
Teun: lief en mooi
Bart: lief en moooooi Hermione: lief en lacht leuk (net als Drew) Ridder: lief en grappig en 50 cent Noep: hip Otis: mooi en grappig Pan Am: grappig en gemeen Le Bitch: leukkkkk vaag: leukk |
Noé is de allerleukste liefste en heetste en dat is geen geslijm maar helemaal waar (y)
|
Citaat:
- Teun; Sociaal, punctueel - thank god, het lijkt wel alsof iedereen op dit forum interpunctie vergeten is, dammit -, af en toe slecht grip op te krijgen (is het nou een hip modemannetje of een eigenzinnige artistiekeling? Ik weet het niet.) en originele inbreng. Tom Violence; IDM-chagrijn, maar dat is slechts schijn. Volgens mij reikt haar bitchyness eigenlijk niet zo ver. Snoodaard; De ultieme droogkloot, maar met een waanzinnig gevoel voor humor. Ik waardeer z'n posts. Later meer. Henk Mul ! |
ik gay even mee
noe: poezelige wangetjes en dikke pakkerds teun: trots. snapt niet dat 80% van wat ik zeg onzin is. leno: kan lekker housen en mensen afkraken. kortom een mokkel naar mijn hart. avelon: britt is zo iemand waar je geen slecht woord over kan zeggen <3 horror kitty: mysterieuze intenties metal: eerste behoefte: pimpcursus terrorkoe: grappig strutter: indie as fuck (bah, nederlanders die engels praten). strutter is leuk en niemand weet het behalve ik. ik voel me met haar verbonden omdat we dezelfde klotehumor en muzieksmaak hebben. rogue: cute vice: kan schattig dansen adam warlock: doet vaak wat ik zeg <3 matt trakker: leuke humor, hij kort mijn naam af en dat vind ik hitsig. verder gebruik ik hem voor muziektips. ridder: was irritant, nu minder monolo: beau henk: onbeantwoorde liefde </3 |
Citaat:
|
ik ben terug :mad:
tomviolence: mn mokkel, mn makker, mn booberd en ze houdt van zeiken <3 rogue: bellie is mn liefje de liefste <33 noé: 'huuuu zleep' haha, nee dat stemmetje van snoep is de bom en ze is grappig monolo: w&g snol en heel lief, te lief zelfs ;) avelon: lekkere hippe sloddervos hermie: houdt van kraakstoelen net als ik otis: is verliefd op me meer ken ik niet hoor |
Sunworshipper :
Is grappig en laat me altijd giechelen. We sturen elkaar beschamende forumfotos en lachen onde medeforummers altijd hard uit. Ze draagt mooie kleren. En is schattig. Hermie: WIJ ZIJN PJ LOVAHS , en ik houd van haar krullies <3 Teun: fck kklekker wijf! Pam Am: Is heel lief en heb ik 2 keer irl gezien. En hij is heel snoezig. En heeft een leuke kledingstyle. Hij maakt me ook altijd wel aan het giechelen. Ridder: Vind ik niks aan. Tom Violence: Vind ik soms een beetje irritant. Ze levert overal commentaar op. Maar denk dat ze irl wel oke is. Haligh: Jawel dat is mijn mattie hoor. Ik heb zijn sjaal nog thuis liggen en moet die vlug maar eens droppen. En bassen doet hij hitsig. En wij zouden een vreselijk mislukt koppel zijn omdat we dezelfde schoenen dragen. Horror Kitty: Ik dig haar style. ZerO: Ze heeft een moeilijke naam. Maar ze is heel schattig. Ze praat heel veel , maar dat vond ik niet erg. Ze is mooi. grandmommy: Vind ik wel leuk hoor. Ze komt heel druk over op het forum. yoo ze kan heel mooi zingen vind ik. LEEP: Dat is mijn tjik jongaaah. Wij kijken gijoe filmpies en nemen boeren op en sturen die naar elkaar. En nu i shet genoeg geweest jezus. :mad: |
Citaat:
en ja ik ben irritant. |
Citaat:
|
Cerys:
Vind ik een eng wijf. Vreselijke klerencombinaties. En heeft een enge kin. |
ja en het is zo'n groupie type
|
Citaat:
|
cHa0s: ken ik al suuperlang is altijd zo gezellig op msn en irl
Avelon: ken ik ook in irl eerst vond ik r een bitch maar daarna kon ik eigenlijk best met r lachen, kom r tegen op de meest vreemde plekken Tom Violence: vermakelijk Horror Kitty: <3 al is het maar omdat je shag rookt Leep: grappige gozer heb ik een paar x kort gesproken en we hebben een keer onwijs gelachen om GI joe of zoiets eXo: kan ik ook mee lachen, beetje jammer alleen dat ie ooit zijn wenkbrauwen liet epileren op een meeting ;) ;) en verder weet ik het niet hoorrr |
Citaat:
|
[rusch] | pretty vacant zegt:
ga mij is analyseren [rusch] | pretty vacant zegt: op het gele forum dusch... NPS: chick. (y) is koel,zowel irl als op msn, hoewel ze op msn mij altijd uitscheld voor hoer en slet, maar omgekeerd doe ik dat ook, dus dat moet kunnen. Verder ken ik 'r al heeeeeel lang en staat ze altijd kloar voor dr vrienden en heeft ze 'n gezonde stoner houding. edit: [rusch] | pretty vacant zegt: en zo schrijven van die nps he, zo verdomde sexy, het is nu al jaaaren uit maar ik denk nog elke nacht aan haar! |
Citaat:
hmm hmm je geeft niet om me he :( |
hoe kan je avelon nou weer een bitch vinden
|
Citaat:
maar daarna kon ik eigenlijk best met r lachen, kom r tegen op de meest vreemde plekken |
Los van Noé vind ik er nog wel een paar leuk hier
Rokje Poorleno : een kraakstoeler die mijn mental identical twin is soms, ik wil een keer met haar swingen Otis: een hete sloer die grappig is en hip Zaara: heel lief en een beetje verlegen bertbart: mn kriterionespresso en swingbuddy Pan Am: een lekkere chaotische bitch vaag: een msnmattie met leuke muzieksmaak en makeupskills schimmel: is gewoon cool Teun: serieus en heet snood: vleesgeworden heetheid lebitch: een stalker met veel mussen en ik moet van hem piesen CB: brutaal mormel die goede spliffen draait tom violence: moet ik om lachen en ze heeft cool haar Henk Mul: daar ben ik op Paranoide: leuke puber , komt een keer absinthe drinken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe 'kon' je avelon een bitch vinden |
Citaat:
|
virtuele liefdes zijn doorgaans geen lang leven beschoren, he's yours (y)
|
Citaat:
hmm, nee. |
Citaat:
nps: zeg dan gewoon dat je het niet kan beargumenteren. |
Citaat:
|
poorleno is mijn liefje, ik zie haar te weinig
tom violence heeft de heetste tieten en ik verwacht nog een pyjamaparty monolo is suikerzoet maar ze leert het wel af gosse kan cool housen en bruce is naruto en verder weet ik niet wie ik moet analyseren |
bitcheeeees (y)
|
HenkMul: politiek incorrect, grappig, snedig, origineel ( ja ik heb het over dé muddy dis), filosofisch, en ik kan met hem zo lekker onbezorgt babbelen over de littekens die de drugs in onzer geest heeft achtergelaten(the mind is a terrible thing to taste)
Fragiel: msnsl00rie, mooi zónder make-up, en we delen de gezamelijke passie voor nin<3 teun: liefde<3 Oot: Hip, welbespraakt, grappig, origineel, en ze gaf de ':)' een nieuwe betekenis. oja ze is heet. Tomviolence: ik krijg altijd nog een een pimpcursus van haar :rolleyes: Lekker arrogant, vlotte babbel, dat was vroeger wel anders, ik herinner me iets met dansjes doen enzo. |
Citaat:
metal: dat baseer je ook echt op 1 post ofzo |
Citaat:
|
geen ruzie maken lieverds, peace.
|
Citaat:
jij wilt geen antwoord geven ik zeg dat je moeilijk doet. ja jeetje, frustratie alom :):):):):) ik zit gewoon serieus met mijn hoofd op mijn toetsenbord te beuken nu |
Citaat:
doe niet zo moeilijk! dat je die vraag stelt an sich, waarom wil je dat nou alweer weten, dat ze jou boeddha is is jou probleem maar speciaal voor jou, ik vond haar arrogant overkomen op een meeting, zeker meer dan 2 jaar geleden, maar in de trein hebben we het goedgemaakt en toen ik met r gepraat had vond ik r uiteindelijk toch leuk. Voor de exacte woordenwisseling en de motivatie kan je me pm'en, okeeee? en nu koest sletje :rolleyes: |
ik vroeg het niet om britt te verdedigen, maar omdat ik het me afvroeg. wat jij daar verder van maakt moet je zelf weten. succes.
|
ik ken hier niemand eigenlijk. maar jullie zullen vast allemaal heel lief leuk en aardig zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |