![]() |
Hoe en waar kom jij tot rust?
De vraag spreekt voor zich...
Ikzelf zit het liefst op mijn eigen kamer met een kan thee... Meestal ga ik dan gewoon op een bigboy(zo'n groot kussen) een boek zitten lezen met een muziekje aan |
Lopen (rennen) door het nabije bos (lees: bosjes met struiken en hier en daar een boom).
|
Fietsen of naar de zee. Of thuis rustig een boekje lezen met mooie muziek op.
|
Citaat:
bigboy (y) |
Op bed.
|
Gewoon, wat rondlopen in de stad, met muziek op m'n oren en een verdwaasde blik.
|
Bij de zee of als ik in het bos loop.
|
als ik aan het lopen ben of als ik op bed lig
|
Nergens, ik lijd aan chronische vermoeidheid...
|
In bed, maar ik doe niet echt aan 'tot rust komen'
|
beats en jazz, tieten en ass, goedkope poninie uit de literfles.
|
M'n muziek lekker hard aan en meezingen :)
|
Citaat:
|
Oh, ligt er een beetje aan. Soms moet ik echt gewoon vol gepompt worden met energie, als dat zo is, zet ik lekker hard muziek op :) Dan heb ik vrij snel energie, en meestal ga ik dan énorm schoonmaken :)
Maar meestal pak ik een boek, een kop thee, een koekje, en ga ik al hangend op de bank lezen. |
Ik ben al rustig (om niet te zeggen lui) genoeg, dus dat heb ik niet nodig.
|
Het liefst ga ik een stukje lopen met de hond...maar als het klote weer is zoals nu :(
Ga ik op me bed liggen met me mp3 speler..lekker rustig en niemand heeft last van je... :| |
tijdens fitnessen, sauna, in bad
|
Een douche, een kop thee, voetjes op de verwarming, dat soort dingen :) (Ja ik ben een koukleum)
|
Na een les djembe, na een les afrikaans dansen, de 5 minuten die ik moet fietsen na mijn stage, als ik ga winkelen :o en tijdens/na het werken met (nep)haar.
Genoeg. |
Muziek.
|
Op de bank met een boek als ik helemaal kapot ben van het trainen.
Als ik weer eens 2 uur in de trein zit kan ik met mn mp3-speler ook wel prima tot rust komen.. |
In de kelder biljarten. Of gewoon met een boek en een stuk chocola in de zitzak.
|
In bed, als ik slaap
|
Biertje, filmpje, pizza en natuurlijk alleen thuis. :cool:
|
In kangaroos
|
Op bed of als ik in mijn eentje naar huis fiets, terwijl het donker begint te worden of donker is. Wel met muziek op.
|
Gym, kom ik zowel mentaal als fysiek tot rust.
E wil ook wel eens helpen. |
Ehm, in mijn bed als ik slaap...
Of gewoon in mijn kamertje, muziekje aan, pen en schrift erbij(y) |
Voornamelijk in bed, als ik slaap.
Verder ben ik normaal ook al rustig, trouwens. |
de zee, maar dan wel wanneer er weinig mensen zijn. Op een overvol strand kom je niet tot rust (n)
bij een kalm beekje in een bos in de bergen kom ik ook helemaal tot rust, alleen jammer dat die er hier niet zijn... sowieso kom ik wel tot rust als ik in elk geval alleen ben in een plaats waar ik me veilig voel als ik slaap kom ik niet echt tot rust... |
Zappen helpt :)
|
Citaat:
|
's Avonds lekker op de bank voor de TV.
|
Onder de douche, daar kan ik ernstig goed nadenken zonder dat ik er over nadenk....nouja onbewust zeg maar :o
|
Onder de douche, op het strand, in de bus.
Van die plekken waar je gewoon gedachteloos kunt zijn. |
Citaat:
|
Op de gym, in de sauna.
|
In een makkelijke stoel met een interessant (leesbaar) boek en Bach.
|
Citaat:
Ik heb juist iets Romantisch of Klassiek nodig als ik rust wil. Geen Bach... :o |
Citaat:
|
Op bed met een mok thee en een interessant boek. En niemand behalve ik mag thuis zijn. :p
|
Citaat:
Of Wagner. Maar dat is alleen bij het slapengaan. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, ik gebruikte de hoofdletters niet voor niets hoor. :D
|
Ik ben meer van Vivaldi. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik :eek: |
Tot rust komen... aan zee lopen met het liefst hele harde wind. Lekker stormachtig. Daar dan recht tegenin lopen en helemaal 'uitwaaien'. Daarna ergens thee gaan drinken of een kom erwtensoep ofzow... Helaas woon ik zo'n 150 (?) km van de Noordzee af en heb ik geen rijbewijs (en geen auto).
Bij gebrek aan beter is een wandeling door het bos ook wel ok (en dat is achter mn huis:)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |