![]() |
Garri Kasparov stopt met schaken
Citaat:
Er staat niet vaak iets over schaken op sport, maar deze man verdient imo een eigen topic omdat hij ontzettend veel betekend heeft voor de schaaksport |
Keb t vroeger een blauwe maandag gedaan.
Hulde aan deze msn :cool: |
Hoorde op het nieuws vanochtend dat hij nu iets wil gaan doen met boeken schrijven enzo. Hij is heel erg tegen de politiek van Putin en wil daar iets tegen gaan doen. Met slimme tactieken heeft ie Putin hopelijk snel schaakmat :)
|
jammer want nu gaat Peter Leko domineren.
|
Citaat:
|
he, wat erg.
|
Ik las het op teletekst... Snap niet echt waarom die gaat stoppen :s
|
Mwach, tis eenzaam aan de top en erg veel vrienden had Kasparov nou niet in het schaakwereldje. Bovendien.... die man moet een genie zijn, er zijn nuttigere dingen die hij zou kunnen doen dan voor het zoveelste jaar zichzelf op schaakgebied bewijzen denk ik. (Hij ook waarschijnlijk)
|
Hij blijft nog wel snelschaak spelen :)
En ik denk dat hij stopt omdat hij het wel gezien had . |
het schijnt dat hij gestopt is met schaken, omdat er gerotzooi was met een WK-match tegen Ponomariov
|
Hij schijnt geslagen te zijn met een schaakbord.
|
Ik dacht dat hij zich verslikt had in een schaakstuk. Maar goed hij kan altijd nog een come-back maken en flink wat cash vangen. Zou ik wel doen.
|
Citaat:
Hopelijk is hij zijn verstand niet kwijt zodat hij nog mooie partijen kan spelen als ie terugkomt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |