![]() |
wie vind/vond jij de grootste persoon uit de geschiedenis?
en doen bedoel ik niet qua lengte!! :nono:
bij mij komt op 1: Mohammed Ali 2: Diego armando maradonna 3: Martin Luther king En in zekere zin... Ik haaaat Adolf Hitler, maar hij heeft in zekere zin wel wat gepresteerd. Begrijp me niet verkeerd!! Ik afschuw al zijn daden, maar hij heeft het wel alleen voor elkaar gekregen toch aardig wat mensen voor zich te winnen en veel te veroveren. En ondanks dat de manier waarop afzienwekkend is, heeft hij wel geschiedenis geschreven... |
Ik vind dat er twee gruwelijke spelfouten in de topictitel staan.
ontopique: Ik weet het niet. Vergelijken is heel moeilijk. |
Mohommed Ali? hoe kom je erop zeg
|
Bob de Beer
|
Zonder Mohammed Ali en Diego Maradona zou de geschiedenis, en de wereld zoals wij die nu kennen, er idd heel anders uit zien :confused:
Montesquie, Voltaire, Napoleon, Hitler en Franklin Delano Roosevelt zijn iig belangrijke personen geweest. Iets wat ze nog niet persé groot maakt, maar goed. |
1. Keizer Karel
2. Che Guevara 3. Daens :) |
Mohammed Ali en Diego Maradona hebben de wereld veranderd!Fuck Hitler, fuck Stalin en fuck Alexander de Grote!Die lui hebben niets noemenswaardigs gedaan! Het waren Mohammed Ali en Diego Maradona!!!!!!!!!111
|
vondt :(
Je kan onmogelijk zeggen wie de grootste persoon uit de geschiedenis is denk ik. Ik vermoed dat het iemand is die ik niet ken. Een denker uit de verlichting misschien. |
Ligt het aan mij of hadden we niet al besloten dat dat Pim Fortuyn was? :confused:
|
En oh ja, de eerste die Pim Fortuijn of Theo van Gogh zegt, mag een terminale ziekte krijgen...
|
Citaat:
|
Niet de grootste, maar wel een belangrijke: Malcolm X.
|
Citaat:
|
pim fortuyn EN theo van gogh zijn de grootsten... :o
oh, nu ga ik dus binnenkort dood |
Citaat:
|
Citaat:
en ooo ja :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leonardo da vinci en onze geerde profeet Mohammed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm sorry nogal spelfouten... mijn excuses... :nono: :bloos:
maar wat maradonna en Ali betreft... ik vind ze groot. Ze zijn niet belangrijk voor de wereldgeschiedenis maar k vind ze belangrijk.... het leuke van dit topic is, dat het meningen zijn... edit: weg spelfouten:D:D |
vindt en vondt :(
Gewoon te zielig voor woorden. (n) Ik denk dat je niet 1 iemand kan noemen als belangrijkste, omdat dat haast onmogelijk is. |
Citaat:
|
Alexander de Grote misschien? :P
|
Pepijn De Corte :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
judas!
|
Citaat:
Ik denk dat we een andere definitie van groots hebben; iemand die een kind uit een brandend huis redt, is voor mij groots, ook al zal dat niets uithalen aan de wereldstatistieken. En ook al impliceert dat geen blijvend belang. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar we gaan te veel offtopic als je nog wat te melden hebt pm me ik ben altijd in voor een interessante discussie :) |
Citaat:
|
Overduidelijk, en schandalig dat niemand hem heeft genoemd:
Uurghh, de holbewoner die het wiel uitvond. Haha wat ben ik grappig :rolleyes: |
Dikke lol @ de mensen die profeetje mohammed naar voren wilden schuiven :D
Wahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andres Nin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Adolf Hitler, over die man zal gesproken worden tot de wereld vergaat.
|
Julius Ceasar.
|
Bob Saget
|
Citaat:
Keizer Karel? :nono: Che Guevara? :nono: Daens? :nono: 1. De Gentse liberale burgemeesters van de tweede helft van de 19e eeuw. 2. Jacques de Molay 3. Bernardus van Clairvaux |
Daens is best gaaf :)
Ik vind Gandhi wel zeer oké(y) |
Julius Caeser, Augustus en al die andere Romani natuurlijk. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |