![]() |
Nostalgie alom..
Ik stapte uit de bus in Amstelveen, de 170 om precies te zijn, en daar zag ik een poster hangen van de P60, en wat bleek: Dog eat dog komt optreden op 1 april. Nou vind ik dat tegenwoordig tuig, maar All Boro Kings was een van de eerste CDs die ik kocht een jaartje of 10 (?) geleden. Het begin van het afzetten tegen de toen (en nu) heersende top40-trend. Uit pure nostalgische overwegingen ga ik naar dit optreden toe.
Voor de discussie waarde van dit topic: Zijn er nog bands die je vroeger helemaal kicken vond, maar tegenwoordig niet, en zou je voor de nostalgie nog eens naar een optreden van die band gaan? :o |
Nee, ik zie mezelf niet naar een Kittie-concert gaan. Jack off Jill vond ik ook heel gaaf, maar nu luister ik het niet zo vaak meer maar ik vind het nog wel gaaf en als ze nog zouden bestaan zou ik er zeker weten heen gaan als ze hier in de buurt speelden.
|
Errr... The Chemical Brothers, maar dat vind ik nu nog steeds (of eigenlijk weer) gaaf. En toevalligerwijs komen ze nog naar de meeste festivals ook.
Ehm. Darkthrone misschien :) |
Acda & De Munnink misschien...hoewel ik ze niet slecht vind ofzo, tis alleen niet meer zo heel erg mijn muziek...maar ik zou zeker voor de nostalgie gaan ja
|
Hmmm de presidents of the USA zou ik zeker nog wel eens willen zien... Verder, sja greenday eigenlijk niet echt, al zou ik op een festival wel even gaan kijken. En de rest van waar ik als kind naar luisterde daar luister ik nu nóg naar, dus dat is niet van toepassing.
Leuk topic trouwens (y) |
Limp Bizkit
Dat was een pracht band vroeger, vond ik Maar na het vertrek van Wes Borland en alles na de tweede cd (n) Crap |
Ik heb wel dingen die ik af en toe weer eens opzet, om me af te vragen waarom ik het vroeger leuk vond.
Cradle of Filth doet het altijd goed als zelf-meelij-wekker, maar Therapy? draait nog steeds af en toe een succesvol rondje. Nostalgie-concerten doe ik niet aan. Zonde geld en humeur. |
In flames, luister het amper meer maar zou het live best nog wel willen zien.
|
Best shitty muziek, maar live was het idd goed te doen.
|
Ik moet Krezip en Anouk nog steeds een keertje live zien... ik vind ze nu nog wel oké, maar ik heb bijvoorbeeld de laatste cd van Anouk niet gekocht, niet zo'n behoefte aan enzo...
|
Citaat:
AJOC |
Dog Eat Dog ja ^^ Ik had het gehoord op Stubru dat ze kwamen, eigenlijk moet ik er toch ook eens heen. Greenday en The Offspring zijn ook van die toestanden, maar die zijn nog in beeld. Radish zou ik nog wel eens willen zien, maar daar is weinig kans op denk ik.
|
nostalgie is voor mij bands die al uit elkaar zijn.
skunk anansie en smashing pumpkins |
die laatste luister ik trouwens nog wel (Y)
|
greenday
|
Metallica
In Flames Megadeth Rammstein etc |
een jaar geleden ofzo naar ICP geweest, dat was erg slecht maar toch wel leuk. en een paar maanden geleden naar green day uit nostalgie, maar als ze nog ns gaan spelen ga ik er zeker weer heen en dan uit gewoon ofzo :)
|
Juh Metallica en Rammstein. Zou ik nog steeds wel willen zien ware het niet vanwege de drukte + prijs.
|
Citaat:
Gekke lui |
Guns n' Roses :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens was ik van de zomer naar Metallica. De laatste paar cd's vind ik niet veel soeps. Maar het oude werk is top en dat speelden ze gelukkig goed <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |