![]() |
kan i k het wel aan nemen
eej, mijn vriendje en ik gaan deze somer op v akantie,
maar nu wil die ook mij menemen naar parijs, kani k da wel aan nemen is dat niet te gek? |
Hij wil jou meenemen naar Parijs, lief toch? Als je je er ongemakkelijk bij voelt, betaal je er gewoon aan mee.
|
Nou mag jij mij uitleggen waarom niet.
|
weet je niet wat lief:) ze vragen tog dat je meegaat hoezow zou je dat niet doen??? gewoon doen!:) succ (y)
|
weetniet voel me dan altijd zos chuldig ofzo..:p
jaik ben vreemd ik weet het. en we gaan ookal op vakantie enzo. |
Citaat:
|
Waarom bespreek je het niet gewoon met je vriend?
|
Citaat:
|
ik hoop dat mijn vriendje ook (over een tijdje) met zulkde dingen aankomt zetten hoor :D (y)
|
Gewoon aannemen, en hem daar (bijvoorbeeld) uiteten nemen in een mooi en leuk restaurantje. Hij biedt het je aan, dus vindt hij het echt niet erg om het te betalen!
Veel plezier in Parijs dan maar! |
Miss issut n loverboy,
en zegtie later dat je m geld schuldig bent:p In iedere andere situatie: DOEN!:D |
Prijs jezelf gelukkig... De mijne had de kans me mee te nemen, maar heeft me niet uitgenodigd...
Meegaan, blij zijn en genieten! (y) |
Jaaaaaaaaaaah, OMG wat LIEF van 'm!! :bloos: (y) (y) (y) Chewoown doewn meitjuh!!! :bloos: :)
Just fucking go. Wrom niet? |
Als hij het niet leuk vindt om je uit te nodigen, vraagt hij het toch niet?
Stel je niet aan. Ga lekker mee en geniet van het kadootje. |
Ik zou me er ook wat ongemakkelijk bij voelen.. Betaal anders een deel mee.. Dat helpt denk ik ook wel..
|
Als je je schuldig voelt zeggen, aanbieden om mee te betalen als je je daardoor beter voelt.
|
dan neem jij hem tog mee naar londen ofzow? :p
ik vind het echt wel lief van hem! |
Citaat:
heb al nege maanden met em:p maar dan neem ik het aan he:p |
en als wij nu allemaal hadden gezegd dat je het niet kon aannemen had je het ook niet gedaan?
|
betaal gewoon anders een deel mee, bespreek het gewoon met je vriend! ;)
|
Citaat:
|
Ik zou het echt niet doen... hij neemt je mee naar Frankrijk, om zonder je terug te keren, zodat je achterblijft in een land waar de mensen je niet begrijpen en je nooit meer een kans hebt om terug thuis te geraken... je zult daardoor in Frankrijk moeten verblijven de rest van je leven als zwerver...
Of het is gewoon een lief gebaar, omdat hij toch al naar Frankrijk ging jou dan in ieder geval mee te nemen... hmmm, tweede redenatie klinkt wellicht wat beter :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon ff een rijtje maken , gewoonweg afweging van alle dingen en mocht je er nou zo enorm mee zitten dan betaal je gewoon mee. Als ik een vriendin zou hebben die op vakantie wilt vind ik het genoeg en zou ik niet willen dat ze zelf alles zou betalen... |
ik wil ook naar parijs :mad: als iemand het mij vroeg zou ik gelijk ja zeggen :mad:
edit: nouja, het ligt er wel een beetje aan wie :/ |
Citaat:
|
Wíl je zelf wel meebetalen? Ik krijg het gevoel dat je helemaal geen zin hebt in meebetalen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |