![]() |
Wie wil mij helpen met mijn onderzoek?
Hallo allemaal,
Ik ben Simon en ik studeer op de INHOLLAND Hogeschool. Ik ben bezig met mijn afstuderen. Ik doe hiervoor een onderzoek waarbij ik jullie hulp kan gebruiken! Zouden jullie één minuutje hebben om de volgende vraagjes voor mij te beantwoorden? Bij voorbaat dank! 1) omschrijf zo precies mogelijk wat je denkt dat Scholieren.tv is 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." 3) kende je Scholieren.tv al ? Nogmaals bedankt ! |
niet echt veel vragen voor een serieus onderzoek :confused: :s .
maar goed: 1) omschrijf zo precies mogelijk wat je denkt dat Scholieren.tv is ...ik denk dat het een site is voor scholieren. heb wel eens een poster gezien. ik denk een site met eh samenvattingen ofzo? 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." het vertelt me niet zoveel over wat je er kunt vinden. (schoolinfo?fun voor jongeren?samenvattingen?opleidingen?:S:S of tv-informatie?? 3) kende je Scholieren.tv al ? ik heb dus ooit een poster zien hangen..meer niet |
1) omschrijf zo precies mogelijk wat je denkt dat Scholieren.tv is
programma voor scholieren, zal over school gaan ga ik vanuit 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." ja, klinkt wel, omdat scholieren.com ook leuk is! :) 3) kende je Scholieren.tv al ? nee |
Tja... een site voor jongeren / scholieren waar ze interessante informatie kunnen vinden... of dingen over schoolzaken... en daarnaast zal er ook nog wel een "fun-rubriek" zijn of zo... 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." Ik moet denken aan dit forum. :o:D Maar goed, dan moet het niet een soort "kopie" worden (bijvoorbeeld geen forum en chatbox of iets dergelijks)... 3) kende je Scholieren.tv al ? Nee Nogmaals bedankt ! Geen dank. :evil: |
- een site speciaal voor scholieren 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." - het doet me denken aan dit forum 3) kende je Scholieren.tv al ? - nee |
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik denk dat het een site is voor scholieren. Net zoiets als scholieren.com? 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." Het lijkt me teveel op scholieren.com 3) kende je Scholieren.tv al ? nee |
een soort van interne tv zender op inholland ofzo? met alleen maar nieuws dat betrekking heeft op inholland en dat soort dingen 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." als het is wat ik denk dat het is vind ik nogal afgezaagd 3) kende je Scholieren.tv al ? nee |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
1) een internetsite als scholieren.com
2) doet denken aan een scholieren.com look a like 3) nee |
-> Een site met filmpjes voor scholieren, over vervolgopleidingen 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." -> Bij de naam zelf denk ik aan televisieprogramma's voor scholieren, op televisie zelf. 3) kende je Scholieren.tv al ? -> Ja, ik heb er ergens op internet reclame voor gezien |
je ziet daar van die filmpjes over vervolgopleidingen. 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." prima.. geen specifiek gevoel 3) kende je Scholieren.tv al ? ja (maar nu ik eens op die website kijk is ie behoorlijk veranderd) |
Citaat:
ik vind het een beetje afgezaagd, altijd dat .nl of .tv erachter. ja. |
Erg bedankt voor jullie hulp so far!
Als er nog meer mensen zijn die reply'en, heel graag (wil heel graag de 50 halen!). Jullie zouden me echt heel erg helpen hiermee! |
1. Een jongerensite, met verslagen, uittreksels, ook wat funstuff als een forum misschien.
2. Tja, niet bijzonder. Doet me denken aan Scholieren.com 3. Wel eens vaag van gehoord, maar nooit bezocht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |