![]() |
verkleedfeestjes
Verkleed je je wel eens voor een feest of concert ?
Ik heb een oud Sick off it all shirt aan omdat ik naar de CD presentatie van HEIDEVOLK ga en daar enkel bezweet tuig is. Ook maar een riem met studs uit het rek van welleer getrokken voor deze heugelijke gelegenheid. Vertel over je escapades en verkeerde back-up outfits! |
Wtf
|
Citaat:
|
ik was als frankenstein op ons allersteeigen halloween feestje :)
|
Ik ga binnenkort een p-pulp fiction feestje geven en ik ga als mia
|
Ik verkleed me elke dag als metalfan. :eek:
|
Ik snap niet wat je bedoelt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe geniaal is the wolf in pulp fiction. Ik zou dan uiteraard voor Jules gaan.... |
moet je wel in de volleyball outfit gaan he ;)
|
'y'all look like a couple of dorks' :cool:
|
Citaat:
als ik me niet vergis had ie een Denver Nuggets t-shirt aan... |
blauw shirt.
|
Mijn nichie is net 6 geworden en geeft morgen haar feestje, en ze staat erop dat het een prinsessenfeestje gaat worden. Kortom: iedereen moet verkleed komen als prinses. Helaas voor haar werkt haar tante daar niet helemaal aan mee, ik breng een kleine wijziging aan in het sprookje, de boze heks komt ook even langs :evil:
Verder: neuh, ik hou niet zo van verkleeddingetjes, alleen halloween is nog welles leuk. |
Citaat:
|
jah een paar keer voor een maffia feest.
lekker makkelijk :cool: |
|
Citaat:
Citaat:
|
nee, ik ga nooit verkleed :o
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verkleed me alleen als t carnaval is.
|
k had afgelopen week 2 verkleed feestjes was awesome super mooie outfits geklust
|
met oud&nieuw had k een verkleedfeestje en ik was als een piraatje.
|
|
Heet zeg.
http://img.photobucket.com/albums/v6...7/IMG_5752.jpg Rechtsonderin mijn vuist. Deze was ook verkleed, er zat een stempel op. |
ik ga wel eens als ik met een vriendin aan het stadten ben en we vervelen ons allemaal foute kleren passen.
en dan soms ook nog fotos maken. (y) maar voor de rest, alleen met carnaval. :bloos: |
Vanavond seventies party.
|
|
verkleedfeesjes zijn echt de shit... vooral als iedereen verkleed gaat. :D dan zijn ze echt leuk!
verder ben ik al eens als piraat en als hippie geweest. ow al 2 keer als hippie (beetje doekjes om en je bent klaar he :p lekker makkelijk) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |