![]() |
V&D/La Place specialiteiten
Tonijnsalade!!
|
kruidenkaas :D
|
Tonijnsalade.
|
Volgens mij is er wel meer te koop? :confused:
|
Citaat:
|
hm dan had je toch nog minimaal de beenham moeten noemen (waarvoor ik overigens niet zou kiezen)
|
Bij la place neem ik altijd gewoon een maaltijd. Als ik een broodje wil ga ik wel naar subway :)
|
Niks, nog nooit daar gegeten en staat ook niet echt op de planning.
|
Wat wel fijn is van V&D/La place is dat het midden in de stad is en je meestal een fantastisch uitzicht hebt (y)
|
Komt een "kruidenkaas" en een "tonijnsalade" niet overeen met een Panini? Of bedoel je die losse bakjes die ze alleen verkopen met het Prijzencircus?
|
k heb dr gewerkt en ik ging vaker in de pauze dan een broodje kruidenkaas halen, dus ik kies voor de kruidenkaas
|
Citaat:
Ik bedoel alleen dat een poll niet altijd nodig is.. iedereen kan zelf wel wat opnoemen.:) |
Kword daar altijd een beetje verdrietig,
want kan nergens een fatsoenlijk pizzabroodje vinden:( |
kruidenkaas de geksteeeee
|
ik werk daar oohook :o
en ik ga voor de focaccia (kreeftenstaartjes salade met mango) |
Ze hebben de V&D/La Place hier in Vlaardingen opgedoekt. :o
|
Stervensduur, maar wel te eten. Die pizza's zijn wel lekker :)
|
Citaat:
De bakjes patat daar <3 :D |
Ik drink er alleen maar koffie :p
|
Ananassmoothie :D
Broodjes koop ik er eigenlijk nooit, veel te duur, maar die smoothies en milkshakes vind ik wel heel lekker :) |
Ik zag laatst in de prijzencircusfolder dat ze ook heel lekkere maaltijden hebben voor € 5. Kipsaté met brood, kip met aardappels, biefstukreepjes en nog meer lekkers. Ik neem me al een paar weken voor daar een keer te gaan eten.
|
Kom we gaan samen luuk :)
ontopic: ik weet niet wat ik het lekkerst vind, laatste keer had ik een broodje met gegrilde groenten. dat was wel oké |
Citaat:
|
Trouwens wel jammer dat alles daar nogal duur is.
|
Een bruine ciabatta met kruidenkaas <3 En de sapjes natuurlijk :)
|
ik werk dr ook :o :p
ontopic: bruin broodje gemarineerde kip!! |
Citaat:
|
Kruidenkaas vind ik erg lekker maar de rest heb ik nog nooit gegeteb geloof ik.
|
kruidenkaas <3
|
Kruidenkaas met bieslook :bloos: <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ciabatta - panini
|
ik lus dat allemaal niet :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de kruidenkaas van La Place is echt super lekker!! wel een stelletje naaiers dat ze het recept er voor niet vrijgeven.
Had op tv een interview gezien met de boer die die kruiden voor hun verbouwd, die mocht niet zeggen welke ze bij hem bestelde omdat hij anders een fikse boete zou krijgen!! (n) :( |
Ben er niet zo heel erg gek van.... :o
|
Ik heb die kruidenkaas een keer gemaakt, maar ben het recept alweer vergeten en ik wist ook die kruiden niet allemaal, dat zat gewoon bij elkaar in een bakje.
|
De "kruiden" die ze in de kruidenkaas stoppen zijn gewoon groffe korrels zwarte peper. ;)
Verder snij je gewoon nog veel bieslook/peterselie, meng je dat door het roomkaas en gooi je er nog wat creme fraiche bij, mengen en het is klaar. Ik ga voor de Foccacia met sla, vers gebrade kip, courgette-spul en chilli-saus of een ciabatta met sla, beenham en veeeel bieslook. :o EDIT: Mocht het recept niet vrijgegeven worden? :o Tegen mij is niks daarover gezegd.. |
Citaat:
|
zo'n broodje met gemarineerde kip is wel lekker
|
Ik eet er niet vaak, maar heb er wel eens een broodje kruidenkaas gehad. Lekker hoor (net zo lekker als wanneer ik het zelf maak :P ) maar vaak zit er een beetje té veel kaas op. Ik hou niet van een hele hap vol kaas en zonder brood :|
|
Kruidenkaas. ;)
|
Citaat:
|
ik vind eigenlijk die sapjes daar het lekkerste :D
|
La place (n) veel te duur man
|
Citaat:
|
Citaat: