![]() |
geen zin meeer
eeewa mense
kheb ff vraaag altijd als k met een emisje wil doe ik me beste enzoo , en dan als ik met haar heb paar dagen en dan heb ik geen zin meer in haaar :s watsdaaaaaaaaaaaaaaaa :o |
Dat heet pubertijd. Misschien geraak je ooit nog wel uit die fase. (y)
|
Citaat:
|
Jij gaat nooit trouwen.
|
Citaat:
h0eso niet :o |
dat komt heus wel hoor! ik had eerst altijd relaties van 1 dag of meer :o en nu ben ik alweer bijna 2 jaar met mijn vriend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee daarom heb k elke week wle een meisje meisje dat jij nie ken krigje moe j nie op mij gaan uite eeh djunky |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, als ik jou was zou ik eerst maar eens je instelling veranderen. Want je klinkt nogal trots dat je iedere week 'een meisje hebt', als dat zo is zou je jezelf misschien ook eens kunnen afvragen of je die meisje zo niet enorm kwetst door zo vaak een ander te hebben. Maar goed, ook daar kom je wel achter, als niemand meer iets met je wil beginnen, omdat ze weten dat het voor jou toch maar voor een week is. |
Als dit echt is dan is dit kansloos. Is dit weer een of andere kutkloon dan blijft het kansloos
|
heeeel pimp ja :rolleyes:
Ga het klooster in :D Helpt gegarandeerd. |
Citaat:
|
Ik heb ook elke week wel een meisje, maar wel altijd dezelfde.
En misschien heb ik wel zin. :o |
Offtopic: Probeer eens normaal te tikken
Met die instelling moet je niets met meisjes beginnen, tenzij zij jou ook na 1 dag zat zijn (y) |
Citaat:
Maar neem dan gewoon niets en ga rondsletten tot je het zat bent en volwassen genoeg bent voor een relatie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |