![]() |
6e boek van Auel?
Kennen jullie 'de aardkinderen'? Het is een serie geschreven door Jean M. Auel die op het moment bestaat uit de volgende boeken:
1-De stam van de holenbeer 2-De vallei van de paarden 3-De mammoetjagers 4-Het dal der beloften 5-Een vuurplaats in steen Ik heb gehoort dat er nog een 6e en een 7e boek zullen verschijnen, weet iemand daar meer van? En om het topic een beetje leven in te blazen: zullen we ook onze meningen geven over de boeken? Oke? Oke! :cool: Ik begin: Ik vind het hele gafe boeken, voor al deel 1 en deel 5. Ik vind alles heel goed beschreven en ook dat de personages realistisch handelen. |
mij lijkt deel 12 erg mooi
|
1, 2 of [niet bestaand nummer(12)]
|
Ik wacht op 6.
|
Voor zover ik weet zou er alleen nog maar een deel 6 komen. Maar ja, deel 5 heeft ook erg lang op zich laten wachten, dus ik denk dat het nog wel even gaat duren met deel 6. Iig wil ik die dan lezen, mooie boeken (y)
|
Whihi, heb je jou ook weer:D. Ja, ik ken de boeken, maar als je ze allemaal achter elkaar leest (heb ik gedaan), dan worden ze erg eentonig en saai:o. Verder wel vet hoor(y).
Btw, dat er nog twee boeken zouden komen, dat heb je van mij! |
Ik vond ze vroeger heel erg leuk, maar nu toch wel erg onrealistisch. Ayla is gewoon te perfect, dat is niet leuk meer.
Verder leek me het einde van deel 5 een mooi einde voor de hele serie, zou niet weten waar een volgend deel nog over zou moeten gaan nu ze die stam van Jondalar bereikt hebben :) |
Ik heb alleen boek 1 gelezen en die vond ik best geweldig. Maar daarna durfde ik de andere delen niet meer te lezen omdat mijn ouders zeiden dat die een stuk minder waren:o
|
Ik vind alle boeken heel erg goed, maar inderdaad is het meer van hetzelfde. Toch heerlijk om te lezen als je de tijd hebt.
Over die twee aankomende boeken weet ik niets... :) |
Citaat:
|
Ik ben een paar jaar geleden begonnen in het eerste boek, maar heb 't om de een of andere onverklaarbare reden nooit uitgelezen, terwijl ik het toch heel goed vond. :rolleyes:
Ik was de serie helemaal vergeten, maar begin nu weer zin te krijgen er opnieuw in te beginnen als ik dit zo lees. |
Citaat:
|
Ik vind wel dat Auel te ver is doorgegaan op dat Ayla perfect is voor Jondalar (en zijn stam).
|
Ik vond alleen de eerste twee goed. Daaropvolgend loopt het allemaal te perfect voor een realistisch verhaal. Het is heus wel mooi, maar ik las eigenlijk alleen nog maar om het uit te krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |