![]() |
Vakantie vroeger en nu
Hi Guys,
Ik heb een werkstuk en een onderdeel ervan is het verschil tussen de vakantie vroeger en nu.Ik heb deze al: *Grenscontrole *Bedtijd *Vakantie modaliteit(vervoersmiddel) *Vakantieplek *Slaapplaats Weten jullie nog een paar Korte maar krachtige dingen( moet namelijke in een tabel;) ) Thnx alvast P.s zoveel mogelijk reactie aub |
"Hi Guys"...? Mogen de "girls" niet reageren? :(
Maar goed, genoeg flauw gedaan :o: afstand van huis (oid), vakantieland (al zal je dat misschien met vakantieplek bedoelen?), met wie mensen op vakantie gaan (dus ouders, vrienden, club, kerk, ...), soorten vakantie (actieve vakantie, zon/zee/strand vakantie, feestvakantie, ...), verder zou ik even niets weten. P.S. zoveel mogelijk reacties wil iedereen, lmd. ;) :p |
WIE er allemaal op vakantie gaan (sociaal-economische status)
Kamperen in tent, caravan neerzetten of hotel boeken Reden om op vakantie te gaan (intellectuele verrijking of fun) |
Citaat:
|
Thnx allemaal tot nu toe
(Sommige dingen kon ik gebruiken zoals redenen om op vakantie te gaan,Soort vakantie enz,welke bevolkingsgroepen gingen op vakantie enz> Dat komt ivm met het Egodocument. Ik heb P.O en een opdracht is dus een Egodocument gebruiken uit je familie van meer dan 40 jaar oud. Nu maakt mijn opa altijd Reisverslagen dus die kon ik handig gebruiken maar daar moet je dus 1000 woorden over lullen,, en dit leek me ook aardig om erbij te doen. P.s Post gerust verder ;) |
Besteding?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |