![]() |
WK bal
Na vanavond een aflevering studio sport gekeken te hebben was de conclusie dat het een "vierkante bal" is waarmee gespeeld wordt en dat hij niet fijn is.
Wat vind je van de bal waarmee gespeeld wordt?? Ik vind hemzelf dus erg lelijk! :D :D :D |
Inderdaad echt lelijk.
De questra of de tricolore, dat waren nog eens ballen :D |
veeeels te licht, een gozer die ik ken heeft een replica van dat ding, we gingen ff een balletje trappen, hij probeerde op goal te schieten, met een gewone bal zou hij hem dan wel in de kruising hebben gejaagd want die gast heeft echt een aardige trap in de benen, maar met dat ding schoot hij hem minstens een 1 meter over
en hij schiet nog alle kanten op ook maar de design van de bal is wel mooi :) |
Op het eerste gezicht leek het voor mij een rugby bal, zoals hij bij een lange pass door de lucht vloog.
Mark :cool: |
De bal lijkt mij erg klein, en er wordt inderdaad ook door spelers gezegd dat de bal 'zwabbert'. Ik vind dat ze niet moeten zeuren. De bal is voor alle landen hetzelfde, en we zullen wel zien wie daar het best mee omgaat. "It's part of the game"
|
Ik vind hem lelijk.... :(
Zelfs naar de voetbalwedstrijden kijken, bij sommige camera standen is het irritant... En elke keer is het "de bal"... Maar zouden ze niet beter een standaard bal gebruiken, die de spelers gewoon zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
k merk dr egt nix van, boeit me ook vrij weinig eigelijk.
|
Citaat:
|
http://217.194.101.37/images/90x92_adidas-official.jpg
Dat is de bal dus, hadden ze hem beter wit kunnen laten want dit vind ik er niet uitzien. Is ook vaak de laaste tijd dat hij te licht is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |