![]() |
Roy van Zuydewijn overweegt politiek
Edwin de Roy van Zuydewijn overweegt de politiek in te gaan. De echtgenoot van prinses Margarita zei dat vrijdagavond in het programma Barend & Van Dorp. De Roy is bezig met de oprichting van een partij onder de naam Vrije Democratische Alliantie. Diverse mensen zouden bij de oprichting zijn betrokken, onder wie 'enkele hoogleraren'. Namen wilde De Roy niet geven. Wel liet hij weten dat Geert Wilders er in ieder geval niks mee te maken heeft.
Eigenlijk wordt ik er een beetje gestoord van al die mensen die het nodig vinden om de politiek in te gaan. Wordt een beetje een hype "ow ik ben op alle frontenmislukt dus maar politiek" |
Wat een ongeloofelijke loser is dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, hoe meer mogolen, hoe meer vreugd. Ik zou hem wel met Wilders willen zien discussieren over de huursubsidieregeling ofzo. :)
|
Ik ben blij dat hij de mogelijkheid heeft om zijn gedachten te delen met ons. Laat het hem maar proberen, de stembussen beslissen vervolgens wel of hij een geschikte kandidaat is of niet.
(zelf denk ik van niet, maar dat terzijde:D) |
Citaat:
|
Ach, zolang hij de zetels maar bij de linkse partijen wegsnoept. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe aandachtsgeil kun je zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, als hij een sociaal-liberale progressieve partij opricht die de hypotheekrenteaftrek gaat afschaffen en gaat investeren in onderwijs, alsmede gaat bezuinigen op defensie en bij de EU gaat lobbyen voor afschaffing van de landbousubsidies heeft hij mijn stem.
|
Ach ja, weer iemand die bekend is geworden, en nu zijn geluk wil beproeven in de politiek omdat hij voor alle andere functies ongeschikt is gebleken.
|
Als-ie nu gaat zeggen dat alle buitenlanders geëxecuteerd moeten worden kan hij misschien nog wat stemmen stelen van Wilders. (Y)
|
Hij kwam in dat programma niet over als de schreeuwerige snuitmuis waarover ik altijd las in de kranten.
Bovendien: je bent verzekert op een stem tegen het koningshuis als je op hem stemt (y) , dus op dat punt komen hij en ik al overeen. Nu nog wat verstandige opmerkingen en geen lpf-debielen maar hoogleraren met verstand van zake en hij kan best nog eens partij oprichten waar ik op stem. |
Gaat nog wat worden in 2007
Lijst Wilders Lijst Nawijn Lijst Geenstijl Lijst 'de Roy van Zuydewijn'. Ik ga me ook maar verkiesbaar stellen denk ik. |
Citaat:
nare op justitie :D |
Laat 'm lekker. Hij wordt toch niet serieus genomen
|
Kansloos. :)
ik wens overigens minister van esperantistische zaken te worden |
Leuk! :cool:
Weet iemand al waar hij ongeveer voor staat/ wilt staan? Standpunten oid? |
Citaat:
|
Kunnen ze die vent niet het land uitkegelen
|
ben inderdaad erg benieuwd naar wat voor party het gaat worden. maar hij maakt toch geen kans gezien zijn reputatie
ik hoorde trouwens dat hij bij barend en vandorp ook nog gezegd had dat hij en margarita toch niet gaan scheiden :s |
Citaat:
|
Als je geen eigen politieke partij hebt hoor je er niet meer bij :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Als jullie dan toch de nieuwe regering gaan vormen mag ik dan Benno's geheime dienst overnemen? :o |
ik claim ontwikkelingssamenwerking :o
|
Nare: Justitie
Joostje: Ontwikkelingsamenwerking L1: VROM Sylph: minister van esperantistische zaken (die moet dan wel eerst gecreeerd worden. Levitating Nun: BuZa Machiavelli: AIVD Jon voor premier? :o |
Citaat:
Afijn, dan hebben we nog de meest belangrijke post (tenminste dat zeggen ze): Algemene Zaken. Wie? |
Hey het was mijn idee dus word ik natuurlijk premier.
:cool: |
Citaat:
|
Zoals het een echte n00b partij beaamt beginnen de eerste crisis al voor we goed en wel opgericht zijn.
Hell yeah! |
Citaat:
mee eens! Beter Edwin dan Geert |
Liever dat ze beiden zandsculpturen gaan maken en zich verre houden van alle politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
Ik zou daar idd niet geschikt voor zijn, aangezien van wat het volk wil, niet helemaal strookt met mijn visie. hmm, buitelandse zaken dan maar...? ik zou nooit met de Irak-oorlog hebben meegedaan, en zelfs Amerika hebben geboycot :cool: |
Citaat:
tot een bekwame forummer zich meld mag bot daar wle blijven zitten van mij :o enige minister die nog iets kan bij huidige kabinet |
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd me wel bezig met binnenlandse aangelegenheden. Citaat:
Citaat:
|
Ziek figuur. Maar als er een lijst-scholieren.com komt, wil ik op OCW. En dan word ik samen met Mephostophilis lid van de LPF en na 86 dagen laten we door 'interne ruzies' het kabinet-nare man vallen. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |