![]() |
[GEZ] Lipton ice tea
ik verzamel allemaal Lipton ice tea spullen :) of het nou viltjes of koelkasten zijn.. ALLES. wie heeft iets? ;)
|
Ik heb nog een fles in de koelkast staan (y) De inhoud van de fles krijg je erbij.
Vraagprijs: E10,- :o |
ja kijk drinkwaren bedoel ik niet he :P wel gewoon spullen.. ;)
|
Ik heb pas een lipton icetea horloge weggeooit :o
Ik heb nog wel een lipton icetea labello liggen hier :) En misschien heeft een van mijn collega's nog wel een horloge die hij of zij toch niet gebruikt, als je er interesse in hebt, wil ik daar wel naar vragen :) |
zo'n horloge heb ik al ;) maar toch bedankt.. en die labello, hoe ziet dat eruit? foto mayb? ;)
|
hallo,
ik heb stampertjes, viltjes, glazen, hele grote zware parasol, gele blouse, enz.. voor je. Ligt er een beetje aan wat je er zoal voor over hebt? |
Ik heb hier een zo een ding liggen wat ze in de supermarkt hebben ophangen, een soort vlag :o
|
@ Eerised; die gele blouse , hoe ziet die eruit? ;)
@inferno; mayb foto ervan?+ de afmetingen + wat je ervoor wilt hebben ;) |
|
oké dankje, en is die al gebruikt? :P en hoeveel moet je daarvoor hebben ;)
|
40x150
|
Citaat:
Biedt maar iets leuks :) En ben jij het trouwens, die mij op msn heeft toegevoegt? |
Citaat:
|
of heeft iemand misschien nog creatieve ideën wat ik kan maken van mijn ice tea spullen? :P bijv van een blikje kan ik een pennenhouder maken.. of we hadden een oude lamp, en een ice tea frisbee, daar heeft me vader een ice tea lamp van gemaakt ;) dus iemand misschien nog ideeen? :P of spullen :P
|
ik heb zo een thee zakje dat je in de ijs thee doet. Daarin zit dus water, en die dient dan als ijsklontje.
|
heb hem al ;)
|
nog iemand spullen? ;)
|
Heb geen zin om de foto te uploaden.
|
hoeveel moet je ervoor hebbe dan? ;)
|
Ik heb een lipton ice tea rugtas.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |