![]() |
Altijd Ruziej!!!
K heb altijd ruzie met mijn vriendin! :s
Ze wil nooit naar mij luister! Ze zit alle vriendjes van mij af te kraken en vervolgens pikt ze ze zelf in!!! :confused: En ze weet het altijd beter! En als k een keer een andere gedachte heb den krijg k altijd op mijn kop dat k altijd alles beter weet. K heb thuis ook wat problemen dus k durf niet erg hard voor mijn mening uit te komen k krijg thuis ook altijd alle schuld wat mijn zus gedaan heeft! :s Het wordt steeds erger nu dat mijn zus en mijn "vriendin" weten dat ze alles kunnen uitvreten bij mij en dat k toch "mijn" schuld beken. HELLUP!!!!!!!!!!!!! :( |
T is duidelijk dat jij moet veranderen... Harder worden, van je afbijten.
Pik zo'n gedrag niet. Van niemand. En die vriendin gedraagt zich niet als een vriendin, misschien is ze dat dus ook helemaal niet succes meisje. :) |
Dat lijkt me niet echt een aardige vriendin. Als je het nog een vriendin kunt noemen.
Ik ben het een met myuki. Bijt maar van je af hoor! Jij hebt ook een mening! Ook gevoel! |
gewoon zeggen wat je dr echt van vind...en niet te snel toegeven
wat voor vriendin is dat nou die zo doet... dat hoort niet...en dat weet ze zelf best wel denk ik wijs dr een keer op dat je dit gedrag niet leuk vind sterkte ermee (y) |
Lijkt me niet echt een vriendin...
Kom voor jezelf op, je bent het waard! |
Als ze niet naar je wil luisteren, dan is 't toch geen vriendin? Ik vind dat je gewoon van je af moet bijten, zoals al eerder is gezegd.
|
Wie niet horen wil moet maar voelen.
|
Citaat:
Tja typisch meiden, altijd...ruzie. :s Lijkt wel... Goede tijden, slechte tijden. :( |
Ik noem dat geen vriendin.
Jij moet van je af bijten en zorgen dat je échte vrienden krijgt |
Citaat:
|
dat noem je zeker geen vriendin, gewoon dat mens laten vallen en niet zo hard over je laten lopen!
|
Waarom beken je iets dat je niet gedaan hebt? En waarom heb je vriendinnen die je niet mag? Ben je masochistisch?
|
Citaat:
|
Thja... Dat is ut probleem van mij ik wil waal bekennen maar niemand geloofd mij toch ik kan beter niet bekenen en gewoon met iemand anders om ga wat ik toch wel de laatste tijd doe maar mijn vriendin blijft achter mij aanlopen. En thuis wordt het alleenmaar nog erger als ik der iets van zeg dus dan liever niet!!! :s
|
ten eerste: ik snap nauwelijks iets van je verhaal, dus misschien kun je voortaan in duidelijker nederlands typen? :o
Ten tweede: bekennen? Wie heeft het over bekennen? Bijt van je af! En als ze achter je kont aan loopt zeg je dat je geen vriendinnen meer met haar wilt zijn, omdat dat en dat.. En daarna is t klaar. Dan gewoon negeren |
Citaat:
|
zeg gewoon dat ze nu normaal moet doen of anders is deze vriendschap over, je v erdient wel wat beter dan haar.
en anders is het gewoon geen echte vriendin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |