![]() |
Photoshop-school-creatie
Voor M&O moesten wij zelf een onderneming opstarten en daarvoor het ondernemingsplan schrijven enz...en dus ook de promotie...daarvoor heb ik een poster gemaakt...en nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden en nog tips hebben hoe het beter kan:)
http://forum.scholieren.com/fotoboek...g80x4EpEpr.jpg |
Heel erg... uhm... roze :|
Verder niet zo bijzonder |
Citaat:
|
Die regenboog is heel mooi (y)
En de kleuren zo bij elkaar ook, maar die kubussen op de achtergrond niet zo vind ik.. Dat past er niet zo bij |
Ik zou de letters iets meer uit laten komen.
Verder ben ik het eens met Qimm. |
Ik vind alleen dat (niet kloppende) regenboogje leuk.
De rest kan je beter vervangen. Vooral dat dancende figuurtje en de bloem met stippen zijn echt fout. |
ik krijg er zo'n hippiegevoel bij. En de regenboog klopt idd niet. Moet zijn: (infrarood) rood oranje geel groen blauw indigo violet (ultraviolet)
|
Indeedaad dat bloemetje weg, en de tekst duidelijker, dat moeten de mensen uiteindelijk lezen.
Maar het meest storende vind ik dat er zo weinig samenhang is, alles zweeft maar wat los op de achtergrond. Maar een troost: ik heb genoeg 'echte' posters gezien die er een stuk slechter uitzagen, dus t valt wel mee |
dat "Be there!!" kan echt niet... Beetje cheap hoor.
|
Ik vind de tekst heel onduidelijk, die moet zeker duidelijker. Verder stoor ik me aan dat dansende figuurtje. De rest vind ik wel ok voor een soort flyer-achtig iets :)
|
de regenboog klopt niet. verder vind ik die blokjes niet echt bij de stijl passen, het doet me denken aan een bouwvakkersondernemingreclame ofzo. en volgens mij is je lounceparty wel van een andere soort.
de bloemetjes in de regenboog zijn wel leuk, maar die bloem daarvoor is niet te houwen niet-passend. en verder is BE THERE erg passe.. de poster is voor mij persoonlijk niet bepaald aantrekkelijk, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je doelgroep is ;). en laat ik de letters niet vergeten, het is wel zo fijn als mensen ook daadwerkelijk van een afstandje kunnen zien waar het nou eigenlijk over gaat. |
Citaat:
|
Roze! te roze :P
Maar op zich leuk gemaakt |
als k t zo zie, doet t me denken aan een kinderdisco
maar t ziet er wel leuk uit hoor! |
Oja en alles staat in t engels behalve Danscafe :s
|
Mooi, het spreekt mij aan. Ziet er niet amateuristisch uit, dus (y).
:) |
lelijk.
|
dit is misschien wel het lelijkste wat ik ooit gezien heb :(
|
mooi kruisje!
|
Citaat:
|
|
Auw mn ogen
|