![]() |
Zip Your Lip
Hey...
ik doe zelf al voor de derde keer mee aan Zip Your Lip en wil ervoor zorgen dat nog veel meer mensen dat doen!! Ik weet niet of iedereen de actie kent maar het is de bedoeling dat je 24 uur niet eet en daarvoor sponsers zoekt. Hierdoor kun je het hongergevoel ervaren dat veel mensen in Afrika ook hebben. Het geld dat je op haalt gaat naar Tanzania om daar een project te starten. kijk anders eens op www.zipyourlip.nl en je mag alles vragen!! xxx |
Reclame :nono:
|
dat was gisteren toch?
|
Ik heb al eens meegedaan en deze keer heb ik er geen zin in.
|
Gaan ze bij ons op school ook doen... Wij gaan denk ik pizza laten bezorgen :P
|
ik heb 1 x meegedaan maar toen heb ik stiekum chocola gegeten :o ik hield het echt niet vol en nu heb ik er geen zin meer in
|
Ik denk niet dat je het hongergevoel hier van één dag en het hongergevoel daar van.. tsja, zowat altijd? kunt vergelijken. Maar het doel is wel goed :) Ik doe zelf iig niet mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het grote onzin. Wat schieten ze er in Afrika mee op dat wij hier een dag niet eten? Het geld wat het oplevert zou ook zo gegeven kunnen worden zonder zo'n actie.
|
Doen ze bij ons op school elk jaar, onder het mom van vastenactie voor going global. Dit jaar weer voor Etiopie. Ik doe er niet aan mee, sponsor vaak wel mensen. Maar je kan ook rennen, een nacht dansen en meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin. En 't lijkt me ook niet echt gezond :rolleyes:
|
Ik heb er vorig jaar aan meegedaan, samen met de hele klas. We hebben best veel geld opgehaald.
's Avonds hebben we op school pizza laten bezorgen, dat was wel gezelli :D Ik vind het wel een goede actie. Zo geven mensen eerder geld, als ze weten dat je er echt iets voor doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het gehaald!
En ga nu eten! :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |