![]() |
yeah right!!!
AngelLena
20V - Forumbaas gepost op 05-03-2005 @ 13:52 -------------------------------------------------------------------------------- wat wil je hiermee bereiken? Dat we gaan bevestigen dat je oerlelijk bent of wil je dat we tegen je gaan zeggen dat het vanzelf komt? Beide keren: zorg eerst eens dat je een relatie krijgt, dan kunnen we verder praten. En info daarover kan je vinden op L&R. Succes! das toch een normale vraag of duidelijke een punt om over te praten 19 en nog maagd en waarom meot hij een relatie krijgen dat huisje boompje beestje gedrag wat je is aangeleerd is ouderwets geloof me de 21 e eeuw gaat veel veranderen betreffend het huiselijke gezin veel meer vrijgezellen homo huwelijken etc |
en wat heeft dit met seksualiteit te maken dan?
Ik voel een slotje aankomen. |
ik snap eig helemaal niet waar ie het over heeft :confused:
en angel is al lang en breed bezet en maagd ? MUHAHAHAHA.. ze is verder dan ik denk ik :p |
Volgens mij heeft hij gewoon een 100e topic geopend dat hij het zo zielig vindt dat hij nog maagd is ofzo. Stomme topics dus.
|
Citaat:
het is een wonder dat jij geen MAAGD bent g-sus wat is die vriend van je een flappert zeg!!!! ik krijg kotsneigingen als ik aan jullie sexuele handelingen denk :s |
oeh oeh!
BANBANBANBANBAN! |
Citaat:
|
Citaat:
|
lalalala
|
En ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
maakt niet uit ZOLANG JE LOL HEBT !!!!!!!!!!!!!!! :D |
:confused:
|
spam?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |